• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

پرداخت ۱۳۰۰ فقره وام خودکفایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

  • کد خبر : 2741
  • 18 شهریور 1392 - 7:50
پرداخت ۱۳۰۰ فقره وام خودکفایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از پرداخت یک هزار و ۳۰۰ فقره وام خودکفایی به مددجویان خرم‌دره‌ای خبر داد. ابوالفضل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان این نهاد اقدام به اشتغالزایی برای خانوارهای زیر پوشش می‌کند. وی با اشاره به اینکه پرداخت وام‌های مختلف […]

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از پرداخت یک هزار و ۳۰۰ فقره وام خودکفایی به مددجویان خرم‌دره‌ای خبر داد.

ابوالفضل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان این نهاد اقدام به اشتغالزایی برای خانوارهای زیر پوشش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت وام‌های مختلف یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای حمایت و توانمند سازی خانوارهای زیر پوشش است، اضافه کرد: وام‌هایی که توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود، در رشته‌های مختلف شغلی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره همچنین با اشاره به اینکه وام‌های اشتغالزایی کمیته امداد در قالب‌های مختلف پرداخت می‌شود، افزود: وام‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی از جمله وام‌های پرداختی این نهاد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پرداخت وام‌های اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد خرم‌دره از آغاز تاسیس این نهاد انجام می‌شود، اضافه کرد: تا کنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ فقره وام خودکفایی به مددجویان شهرستان خرم‌دره پرداخت شده است.

احمدی با بیان اینکه این وام‌ها در رشته های مختلف شغلی به مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: وام‌های امداد بر اساس علایق، استعدادها و شرایطی که مددجویان دارند، پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: وام‌های کشاورزی، مشاغل خانگی، صنایع دستی، دامپروری و دامداری از جمله وام‌هایی است که در طول فعالیت کمیته امداد خرم‌دره به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در ادامه‌ از برگزاری کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در خرم‌دره خبر داد و گفت: این نهاد به منظور ارتقای بصیرت و سطح بینش مددجویان این نهاد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز یک دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در خرم‌دره برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره در قالب این دوره آموزشی موضوعات مختلفی همچون مصداق‌های وجوب امر به معروف به مددجویان آموزش داده شد.

احمدی نحوه انجام عمل امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر موضوعات آموزشی به مددجویان عنوان کرد و گفت: همچنین در این دوره‌آیه‌های قرآنی که مرتبط با این موضع بودند، برای حاضران در دوره قرائت شد.

وی با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری این دوره‌های آموزشی افزود: عملکرد درست در امر به معروف موجب تاثیرگذاری بیشتر و سریع‌تر آن می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.