• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

  • کد خبر : 2835
  • 19 شهریور 1392 - 7:40
جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

سیستم عامل های آندروید و ای او اس و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.. به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های […]

سیستم عامل های آندروید و ای او اس و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند..
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی اسکی – آندروید

بازی ورزشی سوپر اسکی Super ski  با اسنوبرد بر روی برف ها اسکی بازی کنید و حداکثر امتیاز مورد نیاز برای راه یابی به مرحله بعد را بدست بیاورید و بازی دارای یک گیم پلی عالی و بشدت سرگرم کننده اندرویدی میباشد که به یکی از سرگرمی های مورد علاقه شما در اندروید تبدیل میشود.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

بازی جک شیطون – سیمبین

اوج سرگرمی را برای گوشی سیمبیانی خود فراهم کنید و یک فان گیم زیبا برای پر کردن اوقات فراغت در گوشی نوکیا درست کنید گیم دارای گیم پلی بی نطیر با گرافیکی خوب ویژه سیمبیان سه عرضه شده است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

دفاع از قلعه – جاوا

در این بازی به عنوان یک جادوگر به پادشاه شهر خدمت می نمایید. در این میان به قلمرو پادشاهی حمله می شود و شما باید به پادشاه شهر کمک کنید تا بر دشمنان پیروز شود. در نظر داشته باشید نسخه جاوای بازی در رزولوشن های ( ۱۷۶×۲۲۰ ,۱۲۸×۱۶۰ ,۲۴۰×۳۲۰ ,۳۲۰×۲۴۰ ,۳۶۰×۶۴۰ ) عرضه شده است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

بازی کابوی و تیراندازی – آیفون

در این بازی سرگرم کننده شما عزیزان باید دارای تمرکز بالایی باشید و از مهارت تیراندازی هم برخوردار باشید چون در این بازی شما باید با تیر هایی که در اختیار دارید این آدم های تبهکار را نابود کنید و امتیاز بدست آورید تا به مراحل بعد راه پیدا کنید این بازی هیجان انگیز قابل اجرا بروی یستم عامل آیفون می باشد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.