• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

پرونده سانحه آزادراه قم-تهران بدون نوبت رسیدگی خواهد شد

  • کد خبر : 2904
  • 19 شهریور 1392 - 21:28
پرونده سانحه آزادراه قم-تهران بدون نوبت رسیدگی خواهد شد

سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با سانحه آزادراه قم-تهران و کشته و مجروح شدن ۸۳ نفر از هموطنان گفت: تمام کسانی که به نحوی از انحاء در خصوص این حادثه مسئولیتی داشته باشند بدون هیچ اغماضی و خارج از نوبت توسط سه قاضی به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد. به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه […]

سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با سانحه آزادراه قم-تهران و کشته و مجروح شدن ۸۳ نفر از هموطنان گفت: تمام کسانی که به نحوی از انحاء در خصوص این حادثه مسئولیتی داشته باشند بدون هیچ اغماضی و خارج از نوبت توسط سه قاضی به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌‌اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با سانحه تصادف آزادراه قم-تهران که منجر به کشته و مجروح شدن ۸۳ نفر از هموطنان‌مان شد اظهار داشت:‌ این حادثه موجب تاثر همگان شد و بنده برای بازماندگان آرزوی صبر و برای مصدومین از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت دارم.

وی ادامه داد: دادسرای قم به محض اطلاع از حادثه وارد عمل شده و کارهای  اولیه در جهت تعیین مصدومین، تحویل جنازه‌ها و همچنین کارشناسی برای تشخیص مقصرین را پیگیری کرده است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: بعد از اطلاع یافتن از این حادثه شخصا وارد عمل شدم و مستقیما چندین نوبت با رئیس دادگستری و دادستان و سه قاضی که منحصرا روی این پرونده کار می‌کنند تماس گرفتم و دستوراتی داده شد تا با استفاده از کارشناسان مجرب علت اصلی این حادثه مشخص شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ارتباط با مقصرین این سانحه تاکید کرد:‌ تمام کسانی که به نحوی از انحاء در خصوص این حادثه مسئولیتی داشته باشند بدون هیچ اغماضی و خارج از نوبت به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.

سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با عاملین این حادثه افزود: باید ببینیم شرکت سازنده مرتکب قصور شده و یا اینکه راهدار تجهیزات لازم را داشته و یا راننده ملزم به رعایت قانون بوده و آیا قصور از شرکت تعاونی که این اتوبوس‌ها را در اختیار داشته است.

وی اظهار داشت: از آنجایی که مشابه این حوادث را چند روز پیش در آزادراه قم-تهران شاهد بودیم و طی آن اتوبوسی آتش گرفت، بنابراین لازم است که وزارت صنایع و وزارت راه عنایت لازم را به خرج داده تا حوادثی از این دست تکرار نشود.

دادستان کل کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریعتر کارشناسان مربوطه به این مسئله رسیدگی و نتیجه نهایی را اعلام کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.