• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
9

از پخش صحنه یک فیلم سینمایی تا نشان دادن کارتون فوتبالیست ها/ دوربین شبکه ۳ را راه ندادیم از خواب ما فیلم گرفتند!

  • کد خبر : 2851
  • 19 شهریور 1392 - 7:52
از پخش صحنه یک فیلم سینمایی تا نشان دادن کارتون فوتبالیست ها/ دوربین شبکه ۳ را راه ندادیم از خواب ما فیلم گرفتند!

دوربین های شبکه سوم به دلیل اینکه ما اجازه حضور آنها در اردوی پرسپولیس را ندادیم در کل بازی روی نیمکت ما زوم کرده و از بازیکنان ما فیلم گرفتند./ فنایی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص بازی دو تیم عنوان کرد: یک بازیکن از استقلال به نام قاضی و یک بازیکن از پرسپولیس به […]

دوربین های شبکه سوم به دلیل اینکه ما اجازه حضور آنها در اردوی پرسپولیس را ندادیم در کل بازی روی نیمکت ما زوم کرده و از بازیکنان ما فیلم گرفتند./ فنایی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص بازی دو تیم عنوان کرد: یک بازیکن از استقلال به نام قاضی و یک بازیکن از پرسپولیس به نام صادقیان باید از بازی اخراج می شد.هفتاد وهفتمین دربی پایتخت روز جمعه در شرایطی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که بازی کسل کننده دو رقیب سنتی پایتخت صدای همه کارشناسان و هواداران و اهالی فوتبال را در آورده بود.عادل فردوسی پور و برنامه نود نیز یکی از منتقدین جدی بازی روز جمعه بودند و در برنامه این هفته نیز انتقادات بسیاری را نسبت به کسب نتیجه تساوی صفر صفر داشتند.

کفاشیان: کی روش بر می گردد
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: کی روش بعد از دربی روز جمعه به یک مرخصی ۱۲ روزه رفت و به هیچ عنوان شایعه رفتن وی از ایران برای همیشه درست نیست.
علی کفاشیان که مهمان تلفنی برنامه نود بود اظهار داشت: کی روش مصاحبه هایی را که امروز در سایت ها به نقل از وی مطرح شده را واقعی ندانست. قطعا هم ایشان ظرف دو هفته دیگر به کشور باز می گردد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: کی روش در حال حاضر خیلی ناراحت است از اینکه تا بحال بازی های تدارکاتی نداشتیم. اما مشکلات مالی باعث شده تا تیم ملی به اردو نرود. مشکلات مالی با هم با قول دولت برطرف شده و ضمن اینکه قرارداد با اسپانسر تیم ملی طی هفته جاری امضا می شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه به احتمال برگزاری بازی های تدارکاتی برای تیم ملی اشاره کرد و گفت: با کشورهای چین و ویتنام صحبت کرده ایم و از آنها درخواست داشتیم که بازی تدارکاتی با ما داشته باشند اما هنوز هیچ یک از این دو کشور به ما جواب نداده است.
وی همچنین عنوان کرد: سرپرست وزارت ورزش و جوانان قول مساعدت و همکاری داده و فکر می کنم که مشکلات مالی تا پایان جام جهانی از تیم ملی دور شود.
کفاشیان در پایان در خصوص دربی ۷۷ نیز اینگونه نظر داد: دربی از نظر من خوب بود و دو تیم دنبال کسب تساوی بودند.

فیلم سینمایی و فوتبالیست ها هم پخش شد
پیش از پخش دربی ۷۷ صحنه هایی از خوابیدن تماشاگران و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پخش شد. در این بخش از برنامه صحنه هایی از یک فیلم سینمایی پخش شد که در آن بازیگر با چوب کبریت چشمان خود را باز نگه داشته بود.
از سوی دیگر صحنه هایی از کارتون فوتبالیست ها پخش شد و طی آن اشاره ای هم به بازی ضعیف سرخابی ها شد.

اگر دربی سرخابی ها نماد فوتبال ایران است باید به حال تیم ملی فکری کرد. چراکه ۶ بازیکن استقلال جزو یاران ثابت تیم ملی هستند و یکی دو بازیکن پرسپولیس نیز در تیم ملی ثابت می باشند.
دلایل فنی و مسائل روانی باعث می شود تا دربی به یک تساوی بدون گل ختم شود.

زمانه این است؟
یکی از دوربین های برنامه نود به همراه خبرنگار این برنامه دربی ۷۷ را در کنار سالمندان و در آسایشگاه سالمندان کهریزک گذراند و با آنها فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس را مشاهده کرد.
در این بخش از برنامه یکی از سالمندان حاضر در خیریه کهریزک با قرائت چند بیت شعر، از فرزندان خود گلایه کرد و اظهار داشت که از آنها راضی نیست.
بعد از پخش این تصاویر عادل فردوسی پور به شدت از انجام چنین رفتارهایی اظهار گلایه کرد و از حاج رضایی،‌ مهمان برنامه خود این سوال را کرد که آیا زمانه این است؟

ماجرای خواب سعید شیرینی
دوربین شبکه ۳ را راه ندادیم از خواب ما فیلم گرفتند.
این جمله را سعید شیرینی در گفتگو با عادل فردوسی پور گفت و عنوان کرد:‌ دوربین های شبکه سوم به دلیل اینکه ما اجازه حضور آنها در اردوی پرسپولیس را ندادیم در کل بازی روی نیمکت ما زوم کرده و از بازیکنان ما فیلم گرفتند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین عنوان کرد: این کار اخلاقی نیست که دوربین های تلویزیونی در کل بازی روی نیمکت پرسپولیس زوم کنند.
شیرینی در ادامه درباره ماجرای بسته شدن چشمانش در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: من یک لحظه فقط چشمان خودم را بستم و دوباره باز کردم. در آن همه فشار و سر و صدا مگر می شود کسی خوابش ببرد.

یک اخراجی پرسپولیس، یک اخراجی استقلال
دربی ۷۷ پایتخت یکی از پرخطاترین بازی های لیگ سیزدهم بوده و داور این بازی در صحنه های بسیاری از سوت و کارت خود استفاده کرد.
در این بین فنایی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص بازی دو تیم عنوان کرد: یک بازیکن از استقلال به نام قاضی و یک بازیکن از پرسپولیس به نام صادقیان باید از بازی اخراج می شد.

در ۱۱ سال ۵۰۷ میلیون گرفتم
سرمربی پیشین فجر سپاسی اظهار داشت: من دوران خیلی خوبی با تیم فجر داشته ام و به این تیم و نام این تیم افتخار می کنم.
غلام پیروانی یکی از مهمانان تلفنی برنامه نود بود و گفت:‌ من اگر از اول می دانستم که همه مسئولین باشگاه یکدل نیستند، مطمئنا به فجر نمی آمدم. متاسفانه از بازی اول تماشاچیان ما شعار دادند و اسم مربیان دیگر را صدا زدند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ما رو به رشد است و فقط ۴ امتیاز از سپاهان و تراکتورسازی گرفتیم. اگر تماشاگران در همین بازی مقابل داماش تا پایان بازی حمایت می کردند ما حتما بازی را می بردیم.
پیروانی در پایان تاکید کرد: من در طول ۱۱ سال حضورم در فجر در کل ۵۰۷ میلیون تومان پول دریافت کرده ام و امسال هم تا به اینجا ۵۷ میلیون تومان پول دریافت کرده ام.
منبع:فردا نیوز

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.