• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

اعزام ملی پوشان زنجانی به مسابقات قهرمانی جهان

  • کد خبر : 2915
  • 19 شهریور 1392 - 21:51
اعزام ملی پوشان زنجانی به مسابقات قهرمانی جهان

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرای کشورگفت: تیم ملی کشورمان با آمادگی کامل و با حضور ملی پوشان زنجانی در ترکیب خودش عازم مسابقات قهرمانی جهان و مرحله دوم رقابتهای لیگ جهانی در تایلند می شود. به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی افزود: مسابقات قهرمانی جهان و همچنین دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی به میزبانی […]

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرای کشورگفت: تیم ملی کشورمان با آمادگی کامل و با حضور ملی پوشان زنجانی در ترکیب خودش عازم مسابقات قهرمانی جهان و مرحله دوم رقابتهای لیگ جهانی در تایلند می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی افزود: مسابقات قهرمانی جهان و همچنین دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات از ۲۵ شهریور ماه در تایلند آغاز می شود ادامه داد: تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در دو بخش ۲ نفره و ۳ نفره شرکت می کند که وحید ملکی، حسین مشکبار و امیر حبیبی از زنجان در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور دارند و پس از پایان این مسابقات مرحله دوم لیگ جهانی در بخش ۳ نفره آغاز می شود.

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرای کشور در خصوص تیم های حاضر در لیگ جهانی گفت: در مسابقات لیگ جهانی کشورهای قدرتمندی همچون مالزی و تایلند حضور دارد و علاوه بر آن تیم ملی کشورهای کره، آمریکا، هند، سنگاپور، اندولزی، ژاپن، فیلیپین، میانمار و بروندای حضور دارند.

رضایی با اشاره به اینکه مرحله نخست مسابقات لیگ جهانی در روزهای اخیر در کشور هند برگزار شد افزود : در این رقابتها تیم ملی کشورمان با ترکیب وحید ملکی و حسین مشکبار از زنجان، جمیل کر از گلستان، امیرخانی از گیلان و حمید جعفری پور از شیراز به مصاف رقبیان خود رفت و در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

وی گفت: در مرحله نخست ۵ بازی داشتیم که در برابر تیم های آمریکا و سنگاپور به پیروزی رسیدیم و در مقابل تیم های قدرتمند جهان “مالزی و تایلند” و تیم میزبان یعنی هند به دلیل ناداوری نتیجه بازی را واگذار کردیم .

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرای کشور تاکید کرد: تیم ملی کشورمان برای اولین بار در رقابتهای لیگ جهانی شرکت کرده است و توانسته است در مرحله نخست این رقابتها از رتبه دوازدهم به رتبه ششم صعود کند و این برای کادر فنی رضایت بخش می باشد و تلاش خواهیم کرد تا در مراحل بعدی این جایگاه را حفظ کنیم.

رضایی همچنین تصریح کرد: برای حضور موفق در مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی جهان ۵ اردوی آمادگی تیم ملی تاکنون برگزار شده است و هم اکنون در رشت درحال برگزاریست و خوشبختانه در میزبانی که زنجان داشت اردو به نحو احسنت برگزار شد و جای تقدیر و تشکر از مسئولین را دارد.

ترمیم نقاط خوردگی مسیر ۱۶اینچ فرآورده ها ی نفتی منطقه شمالغرب

رئیس واحد تعمیرات خط منطقه شمالغرب، از ترمیم نقاط خوردگی مسیر ۱۶ اینچ فرآورده های نفتی به تعداد ۱۲۰نقطه خبر داد.

مجتبی کریمی  افزود: به دلیل تراکم و تعداد بالای نقاط خوردگی جهت ترمیم این نقاط در هر دو نقطه از نیم لوله یک متری استفاده شد.

وی اظهار داشت: با توجه به عمق کم لوله های خط ۱۶و ۱۴ اینچ در دو نقطه از مسیر ۴۳۲و۴۳۴ اطراف شهرستان میانه و نقط نزدیک به شهر جهت پیشگیری از بروز حوادث احتمالی ۲۰۰متر در نقطه اول و ۲ کیلومتر در نقطه دوم عمق یابی با لوله یاب دستی انجام شد ه است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=2915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.