• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

مانورهای هفته کاهش بلایای طبیعی به صورت کار گروهی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2868
  • 19 شهریور 1392 - 12:03
مانورهای هفته کاهش بلایای طبیعی به صورت کار گروهی برگزار می‌شود

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به تغییر ماهیت مانورهای کاهش بلایای طبیعی گفت: مانورهای هفته کاهش بلایای طبیعی سال جاری به صورت کار گروهی برگزار می‌شود. صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تغییر زمان برگزاری هفته کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: این هفته با […]

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به تغییر ماهیت مانورهای کاهش بلایای طبیعی گفت: مانورهای هفته کاهش بلایای طبیعی سال جاری به صورت کار گروهی برگزار می‌شود.

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تغییر زمان برگزاری هفته کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: این هفته با دو روز تاخیر و از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ مهر ماه برگزار می‌شود.

وی برگزاری مانور بزرگ زلزله و ارائه آموزش‌های مربوط به حوادث طبیعی را از جمله برنامه‌های هفته کاهش بلایای طبیعی عنوان کرد و افزود: مانورهای این هفته در سال جاری به صورت کار گروهی برگزار می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه مانورهای شهرستانی طی سال‌های گذشته به اندازه کافی برگزار شده است، اضافه کرد: مانورهای مقابله با حوادث سال جاری به صورت ارائه آموزش‌های مورد نیاز و کار گروهی برگزار می‌شود.

وی شعار هفته کاهش بلایای طبیعی سال جاری را انسجام ملی، نگاه پیشگیرانه و مدیریت جامع مخاطرات اعلام کرد و گفت: روزهای این هفته با عناوین مختلف نامگذاری شده و متناسب با عنوان روزهای هفته برنامه برگزار می‌شود.

کرامتی همزیستی با طبیعت، راهبردهای کاهش خسارت، مدیریت بحران، نظارت قانونگرایی و هشدار و پیش‌بینی، مدیریت بحران، استاندارد و مقاوم سازی، پژوهش و فناوری‌های نوین را اسامی روزهای اول تا سوم هفته کاهش بلایای طبیعی عنوان کرد.

وی عنوان روز سه‌شنبه ۲۳ مهر را در هفته کاهش بلایای طبیعی مدیریت بحران، آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های مسئول و مشارکت‌های مردمی اعلام کرد و اضافه کرد:‌مدیریت بحران، بیمه حوادث طبیعی و بازتوانی آسیب دیدگان، عنوانی است که برای روز ۲۴ مهر ماه انتخاب شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان مدیریت بحران، رسانه مسئول، جامعه ایمن را عنوان روز ششم هفته کاهش بلایای طبیعی اعلام کرد و افزود: عنوان روز هفتم کاهش بلایای طبیعی مدیریت بحران، آموزش خانواده و عواطف انسانی انتخاب شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.