• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
9

بازدید فرماندار و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی از چند پروژه عمرانی خرم دره

  • کد خبر : 2978
  • 20 شهریور 1392 - 21:47
بازدید فرماندار و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی از چند پروژه عمرانی خرم دره

نوری پور فرماندار به همراه دکتر خانمحمدی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی وجمعی از روسای ادارات شهرستان صبح امروز از چند پروژه عمرانی و واحد تولیدی مستقر درشهرک صنعتی خرم دره بازدید کردند و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شدند.در ابتدای این دهگردشی مسئولین شهرستان از نزدیک  با روند اجرای طرح جاده خرم دره به […]

نوری پور فرماندار به همراه دکتر خانمحمدی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی وجمعی از روسای ادارات شهرستان صبح امروز از چند پروژه عمرانی و واحد تولیدی مستقر درشهرک صنعتی خرم دره بازدید کردند و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شدند.در ابتدای این دهگردشی مسئولین شهرستان از نزدیک  با روند اجرای طرح جاده خرم دره به شمال آشنا شده و در رابطه با مسائل ومشکلات  پیشرو آن با مسئولین اداره راه و شهرسازی تبادل نظر نمودند.در ادامه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین با حضور در روستای اینجلین از نزدیک با مشکلات  این روستا از توابع بخش مرکزی خرم دره آشنا شدند به گفته اهالی این روستا مهمترین مشکلاتش نبود راه روستایی مناسب ، نبود خانه بهداشت  و عدم آنتن دهی موبایل می باشد که مسئولین نسبت به رفع آنها با همکاری خود روستاییان قول مساعد دادند.در ادامه دهگردشی مسئولین با حضور در روستای قلعه حسینیه از نزدیک با مشکلات این روستا آشناشدند ازجمله مسائل مطرح شده: رفع مشکل آب شرب روستا، احداث خانه بهداشت  که با وجود اهدای زمین توسط روستاییان به دلیل عدم تخصیص اعتبار در بلاتکلیفی بسر می برد و همچنین گذرگاه راه آهن و آسفالت راه ورودی به روستا بود. در پایان مراسم مسئولین شهرستان با حضور در شهرک صنعتی خرم دره از چند واحد فعال تولیدی بازدید و از نزدیک ضمن بازدید ازقسمتهای واحدهای صنعتی با مدیران این واحدها دیدار وگفتگو نمودند.      

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام ، بنده سوالی از اهل فن و مهندسین عزیز دارم . آیا بهتر نبود که این جاده انجلین از طرف سد خاکی خلیفه لو کشیده می شد ؟ چون با یک نگاه آن همه گردنه و خطر در این مسیر دیده نمی شود و به راحتی می شد به آن روستاها رسید و اگر علت از بن بست خارج شدن ویستان بالا و پایین بوده ، به نظر به این همه استقبال از خطر در آن گردنه نمی ارزید . در هر حال راه پر پیچ و خطر ی را برایمان درست کرده اند با اینکه به منجیل نزدیک است ولی اگر شانه های خاکی اش وسیع تر نشود به سرانجام نمی رسد و استقبال نمی شود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.