• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

استاندار زنجان:هیچ‌کس نباید در عمل به وظایف خود کوتاهی کند

  • کد خبر : 3017
  • 21 شهریور 1392 - 8:07
استاندار زنجان:هیچ‌کس نباید در عمل به وظایف خود کوتاهی کند

استاندار زنجان گفت: هیچ‌کس نباید به بهانه تغییر و تحولات پیش‌رو در انجام وظایف خود کوتاهی کند. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه چهارشنبه با اشاره به تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: موفقیت ارگان‌ها، مربوط به همه کارکنان مجموعه برگزیده است. وی با اشاره به ارتقای عملکرد برخی از […]

استاندار زنجان گفت: هیچ‌کس نباید به بهانه تغییر و تحولات پیش‌رو در انجام وظایف خود کوتاهی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه چهارشنبه با اشاره به تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: موفقیت ارگان‌ها، مربوط به همه کارکنان مجموعه برگزیده است.

وی با اشاره به ارتقای عملکرد برخی از ارگان‌ها نسبت به سال گذشته افزود: ارتقای ۱۶ درصدی شاخص‌های عمومی در سطح کشور بسیار قابل توجه است که باید ارج نهاده شود.

استاندار زنجان با اشاره به کوتاه بودن عمر مدیریتی شهید رجایی به عنوان رئیس جمهور ایران تصریح کرد: به عنوان شاخص مدیریتی هیچ حجم کاری در پرونده این رئیس جمهور ثبت نشده است ولی آنچه که موجب ماندگاری نام وی شده است، ساده زیستی، خلوص نیت، صداقت، ولایتمداری و دیگر شاخص‌های موثر بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که شاخص‌های مورد نظر جشنواره شهید رجایی همچنان برای همه مدیران کشور ملاک عمل قرار گیرد.

رئوفی‌نژاد با تأکید بر ضرورت حفظ انگیزه کار توسط مدیران اجرایی، اذعان داشت: ماندن یا رفتن هیچیک از مدیران هنوز مشخص نیست.

وی با طبیعی دانستن تغییر و تحول در امور مدیریتی افزود: به تازگی یک جلسه مهم با معاون اول رئیس جمهور برای بررسی امور استان زنجان برگزار کرده و هفته آینده هم جلسه‌ای با وزار برگزار می‌کند، چرا که امور اجرایی نباید متوقف شود.

استاندار زنجان تأکید کرد: هیچ‌کس نباید به بهانه تغییر و تحولات پیش‌رو در انجام وظایف خود کوتاهی کند.

شایان ذکر است، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این جشنواره با تشریح مناسبت‌‌های دهه کرامت گفت: در زبان فارسی واژه‌ای هم ردیف کرات به تنهایی وجود ندارد.

در جشنواره شهید رجایی زنجان اداره کل اقتصاد و دارایی، اداره کل هواشناسی و برق منطقه‌ای در شاخص‌های تخصصی برگزیده شده و تقدیر شدند.

بیمه سلامت، شرکت توزیع برق و جهاد کشاورزی دستگاه‌هایی بودند که بر اساس شاخص‌های عمومی برگزیده شناخته شده و تقدیر شدند.

شرکت آب و فاضلاب شهری، اداره کل ثبت احوال و اداره تبلیغات اسلامی دستگاه‌های اجرایی بودند که بر اساس شاخص‌هایی مانند توسعه دولت الکترونیک، عدالت در استخدام و اصلاح ساختاری تقدیر شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.