• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
9

سومین شکست استقلال در دیدار جنجالی اصفهان/شاگردان قلعه‌نویی؛ ۳ بازی، یک امتیاز

  • کد خبر : 3114
  • 21 شهریور 1392 - 22:52
سومین شکست استقلال در دیدار جنجالی اصفهان/شاگردان قلعه‌نویی؛ ۳ بازی، یک امتیاز

تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی مقابل استقلال سومین شکست آبی‌پوشان تهرانی را در لیگ نهم رقم زد. به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولاد شهر و در حضور بیش از ۷ هزار تماشاگر برگزار شد. قضاوت این دیدار بر عهده یدالله جهانبازی بود. وی به هادی تامینی […]

تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی مقابل استقلال سومین شکست آبی‌پوشان تهرانی را در لیگ نهم رقم زد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولاد شهر و در حضور بیش از ۷ هزار تماشاگر برگزار شد.

قضاوت این دیدار بر عهده یدالله جهانبازی بود. وی به هادی تامینی از ذوب آهن و پژمان نوری و محمد مهدی نظری از استقلال کارت زرد نشان داد. همچنین کریم بوستانی از روی نیمکت استقلال اخراج شد.

در نیمه اول میزبان در دقیقه ۱۴ و روی ضربه سر مهدی رجب زاده دروازه استقلال را باز کرد. ذوب آهن تا زدن گل توسط رجب زاده بازی را در اختیار داشت اما این شاگردان قلعه نویی بودند که به صورت پراکنده حمله کرده و حتی دروازه بان ذوب آهن در چند مرحله مانع از گلزنی نکونام و برهانی و قاضی شد.

با شروع نیمه دوم و پس از ورود مجیدی، پیش بینی می شد استقلال به گل برسد اما هنوز ۵ دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که حدادی فر در دقیقه ۵۰ روی پاس زیبای تبریزی گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

استقلال در ادامه بازی روی دروازه ذوب آهن فشار آورد و حتی یکی دو صحنه مشکوک نیز در محوطه جریمه حریف به وجود آورد که منجر به پنالتی و گل نشد تا این تیم از ۳ بازی گذشته خود مقابل استقلال خوزستان، پرسپولیس و ذوب آهن تنها یک امتیاز کسب کند و سومین شکست فصل را تجربه کند.

آبی پوشان با این نتیجه رکورد شکست ناپذیری مقابل ذوب آهن از بعد از لیگ نهم را از دست دادند و همان ۱۵ امتیازی باقی ماندند.

ترکیب ذوب آهن:

میلان میاتوویچ،سپهر حیدری، هادی تامینی، سینا عشوری، محمد صلصالی، قاسم حدادی فر، اکبر ایمانی، اسماعیل فرهادی، مرتضی تبریزی(۹۲ بهزاد پهلوان)، روح الله عرب و مهدی رجب زاده

سرمربی: لوکا بوناچیچ

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیر حسین صادقی، جواد نکونام، ساموئل، پژمان نوری (۶۳ هاشم بیک زاده)، آندرانیک تیموریان، فردین عابدینی، علیرضا نیکبخت(۴۶ فرهاد مجیدی)، محمد قاضی و آرش برهانی(۵۴ محمد مهدی نظری)

سرمربی امیر قلعه نویی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.