• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

شیب سقوط طلا تندتر شد

  • کد خبر : 3053
  • 21 شهریور 1392 - 14:20
شیب سقوط طلا تندتر شد

قیمت جهانی طلا بین صعود و سقوط در نوسان بوده و پس از درخواست رئیس جمهور آمریکا از کنگره این کشور برای به تاخیر انداختن رای در مورد حمله نظامی به سوریه، به پایین‌ترین سطح در سه هفته گذشته رسید. طلا برای تحویل فوری در ساعات اولیه معاملات بازار لندن، ۰.۳ درصد افزایش یافت و […]

قیمت جهانی طلا بین صعود و سقوط در نوسان بوده و پس از درخواست رئیس جمهور آمریکا از کنگره این کشور برای به تاخیر انداختن رای در مورد حمله نظامی به سوریه، به پایین‌ترین سطح در سه هفته گذشته رسید.

طلا برای تحویل فوری در ساعات اولیه معاملات بازار لندن، ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۱۳۶۷ دلار در هر اونس رسید. قیمتها حداکثر ۰.۴ درصد افزایش یافت و سپس ۰.۶ درصد کاهش یافت و به ۱۳۵۶ دلار در هر اونس رسید که پایین‌ترین سطح از ۲۲ اوت بود. بهای طلا برای تحویل در ماه دسامبر در بازار کامکس نیویورک، ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۳۶۷ دلار در هر اونس رسید.

آمارهای بلومبرگ نشان داد که حجم معاملات ۲۳ درصد پایین‌تر از متوسط ۱۰۰ روز گذشته بود.

طلا از پایان ماه اوت که آمریکا مسئله حمله نظامی به سوریه را مطرح کرد، ۴.۸ درصد کاهش یافته است. جفری کوری، تحلیلگر گلدمن در گزارشی نوشت: قیمتهای طلا با کاهش احتمال مداخله نظامی در سوریه رو به کاهش گذاشته است و انتظار می‌رود با تسریع فعالیت اقتصادی و سیاستهای پولی سخت گیرانه‌تر در آمریکا، کاهش بهای این فلز در سال ۲۰۱۴ ادامه پیدا کند.

 

ارزش طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به دلیل تزلزل اعتماد سرمایه گذاران به این فلز به عنوان پناه مطمئن سرمایه در برابر دورنمای کاهش تدابیر محرک پولی بانک مرکزی آمریکا، ۱۸ درصد کاهش یافته است. سیاستگذاران این بانک در نشست هفته آینده‌شان در مورد آغاز کاهش روند برنامه خرید ماهانه ۸۵ میلیارد دلار اوراق قرضه تصمیم خواهند گرفت.

منبع:ایسنا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.