• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

چه کسی پاسخگوی معصومیت کودکان سوری است؟ + تصاویر

  • کد خبر : 3120
  • 21 شهریور 1392 - 23:02
چه کسی پاسخگوی معصومیت کودکان سوری است؟ + تصاویر

عکس‌های قربانیان جنایت اخیر تروریست‌ها در سوریه در حالی منتشر می‌شود که تاکنون کشورها و مجامع مدعی حقوق بشر هیچ واکنشی به جنایات جنگی تروریست‌ها علیه مردم سوریه نشان نداده‌اند. به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ اواخر مرداد ماه بود که تروریست‌ها با کمک بازوهای رسانه‌ای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود در صدد القا یک […]

عکس‌های قربانیان جنایت اخیر تروریست‌ها در سوریه در حالی منتشر می‌شود که تاکنون کشورها و مجامع مدعی حقوق بشر هیچ واکنشی به جنایات جنگی تروریست‌ها علیه مردم سوریه نشان نداده‌اند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ اواخر مرداد ماه بود که تروریست‌ها با کمک بازوهای رسانه‌ای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود در صدد القا یک خبر کذب برآمدند.

تروریست‌ها با انجام حمله شیمیایی علیه مردم بی دفاع منطقه غوطه شرقی در دمشق مدعی شدند دولت سوریه این جنایت حولناک را مرتکب شده است.

بلافاصله پس از انتشار گسترده این خبر در تلویزیون‌ها و خبرگزاری‌ها بود که مقامات دولت‌های غربی و برخی کشورهای عربی مدعی استفاده دولت بشار اسد از سلاح شیمیایی شدند، ادعایی که تاکنون اثبات نشده است.

این در حالی است که محمد بلوط تحلیلگر عرب در پایگاه خبری المنار نوشته است: طبق گفته منابع آگاه “بشار الجعفری” سفیر دائم سوریه در سازمان ملل در سفرش به نیویورک مدارکی را از ماهواره‌های روسی برای اثبات ادعای خود مبنی بر استفاده تروریست‌ها از سلاح شیمیایی برده است.

بر طبق این اطلاعات ۲ موشک در ساعت ۱:۳۵ صبح از منطقه دوما شلیک شده است.

این دو موشک که تولید محلی و غیر کارخانه‌ای بوده و حامل مواد شیمیایی بوده از منطقه‌ای که تحت سیطره لواءالاسلام و زهران علوش است شلیک شده بوده است.

گفته می‌شود این دو موشک در پاسخ به عملیات نظامی “درع المدینه” که یکی از بزرگترین عملیات‌های نظامی ارتش سوریه بوده است پرتاب شده است.

یکی از این دو موشک در “جوبر” در نزدیکی “البده القدیمه” و دیگری در منطقه‌ای ما بین “عربین و زملکا” سقوط کرده است.

در این شرایط توپخانه ارتش سوریه در حدود ساعت ۱ شب بمباران مقدماتی را آغاز کرده در حالی که تانک‌ها و نیروهای پیاده ارتش در ساعت ۶ صبح به سمت روستای جوبر و به سمت مواضع “جبهه الفتح العاصمه” حرکت کرده‌اند.

طبق گفته منابع آگاه “این نیروها(تروریست‌ها) اندکی قبل از شلیک موشک‌های شیمیایی آن منطقه را کمی بعد از ساعت ۱ نیمه شب ترک کرده‌اند”.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.