• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

وجود ۱۳هزار بی سواد در استان زنجان

  • کد خبر : 3060
  • 21 شهریور 1392 - 14:39
وجود ۱۳هزار بی سواد در استان زنجان

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان از وجود ۱۳ هزار بی سواد در استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم برای باسواد کردن این افراد انجام می شود. به گزارش موج رسا، امیر نظری در بازدید از فعالیت های « پروژه مهر » شهرستان خرمدره ومیزان آمادگی این اداره برای بازگشایی مدارس گفت […]

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان از وجود ۱۳ هزار بی سواد در استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم برای باسواد کردن این افراد انجام می شود.

به گزارش موج رسا، امیر نظری در بازدید از فعالیت های « پروژه مهر » شهرستان خرمدره ومیزان آمادگی این اداره برای بازگشایی مدارس گفت : انتظار داریم مهر امسال باشکوهتر از همه سالها برگزار شود و مدارس بدون کمترین نقص ، فعالیت آموزشی وپرورشی را آغاز کنند.

وی به کسب رتبه های عالی کشوری در سه سال متوالی توسط استان زنجان در «پروژه مهر» اشاره کرد وافزود : در این چند سال با همت مسئولان استان به خصوص استاندار وهمکاری مطلوب دستگاه های ذیربط در طرح استقبال از مهر وبازگشایی مدارس بسیار موفق بوده ایم که امیدواریم امسال نیز بهتر از سالهای قبل عمل نماییم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درریشه کن کردن بیسوادی تا پایان برنامه پنجم اظهار داشت : ابتدای برنامه پنجم ۴۶ هزار بی سواد در استان داشتیم که این رقم اکنون به ۱۳ هزار نفررسیده وماموریت ویژه امسال آموزش و پرورش، باسواد کردن این تعداد از بیسوادان است.

در ادامه این برنامه که معاونین ، روسای ستادی اداره کل واعضای ستاد پروژه مهر حضورد اشتند، رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان خرمدره ومعاونین وی گزارش مبسوطی از وضعیت نیروی انسانی ، فضاهای آموزشی ، نقل وانتقالات ، یک نوبته کردن مدارس ونیازها وکمبودهای شهرستان را ارائه کردند

پایان خبر//

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.