• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

محیط مساعدی برای رشد فرهنگی دانشجویان در مرکز آموزشی مینوی خرم‌دره وجود ندارد

  • کد خبر : 3195
  • 22 شهریور 1392 - 14:48
محیط مساعدی برای رشد فرهنگی دانشجویان در مرکز آموزشی مینوی خرم‌دره وجود ندارد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان گفت: محیطی سالم، مناسب و مساعد برای رشد فرهنگی دانشجویان در مرکز آموزشی مینوی خرم‌دره وجود ندارد. عبدالله کرم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، بسیج را یک مجموعه بی‌بدیل اجتماعی دانست و گفت: اسناد شرقی و غربی فراوانی مورد بررسی قرار گرفته، اما […]

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان گفت: محیطی سالم، مناسب و مساعد برای رشد فرهنگی دانشجویان در مرکز آموزشی مینوی خرم‌دره وجود ندارد.

عبدالله کرم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، بسیج را یک مجموعه بی‌بدیل اجتماعی دانست و گفت: اسناد شرقی و غربی فراوانی مورد بررسی قرار گرفته، اما هیچ یک از این مدل‌ها در کشورهای دیگر نمی‌تواند با بسیج ایرانی برابری کند.

وی، وجود ولایت فقیه در کشور را سر منشأ برکات دانست و ادامه داد: تئوری امام خمینی(ره) سبب استحکام پایه‌های انقلاب شد و در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که در برخی از کشور‌ها به علت عدم وجود ولایت فقیه و پیروی از آن مبارزاتشان به ثمر نمی‌رسد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان در ادامه مقصود امام خمینی (ره) از صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی را راهیابی اندیشه بسیجی به داخل دانشگاه‌ها دانست و بیان داشت: برخی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به این موضوع اهتمام ندارند.

وی با انتقاد از رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مینوی خرم‌دره افزود: نزدیک به یکسال است که بسیج دانشجویی این مرکز پیگیر ابتدایی‌ترین امکانات به منظور انجام امورات خود است.

کرم‌زاده با تأکید بر اینکه حمله دشمن امروز نوع متفاوتی به خود گرفته است، اذعان داشت: هرچه جلو‌تر می‌رویم نوع مواجهه دشمن تخصصی‌تر می‌شود، اضافه کرد: تحولات رخ داده نشان می‌دهد نوع مواجهه ما با دشمن به فضای فرهنگی، اقتصادی و … کشانده شده است و بنابراین باید اجازه مقابله با این تهدیدات را در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم.

وی با اعلام اینکه مرکز مینوی خرم‌دره قریب به یک هزار  و ۱۰۰ دانشجو دارد افزود: دانشجویان علمی کاربردی فضای بهتری برای انجام فعالیت‌های علمی دارند و باید از ظرفیت این محیط برای انجام کارهای فرهنگی تاثیر گذار استفاده شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان اضافه‌ کرد: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مینوی خرم‌دره در حالی از احداث مرکز تحقیقات دانشجویی، افزایش فضای دانشگاهی و تدوین رشته‌های جدید در این مرکز خبر می‌دهد که متاسفانه محیطی سالم، مناسب و مساعد برای رشد علمی و اعتقادی در کنار هم برای دانشجویان این مرکز وجود ندارد و بسیج دانشجویی علمی کاربردی واحد استان زنجان به این موضوع اعتراض دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.