• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
7

حضور خدام حرم امام رضا (ع) در زنجان موجب ترویج فرهنگ رضوی می‌شود

  • کد خبر : 3198
  • 22 شهریور 1392 - 14:51
حضور خدام حرم امام رضا (ع) در زنجان موجب ترویج فرهنگ رضوی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور خدام حرم امام رضا (ع) در زنجان موجب ترویج فرهنگ رضوی می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با پنج تن از خادمان آستان مقدس رضوی اظهار کرد: سفر خدام به استان‌های مختلف برکات بسیاری را […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور خدام حرم امام رضا (ع) در زنجان موجب ترویج فرهنگ رضوی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با پنج تن از خادمان آستان مقدس رضوی اظهار کرد: سفر خدام به استان‌های مختلف برکات بسیاری را در بردارد.

وی با اشاره به اینکه نام ائمه و اهل بیت موجب به ویژه امام رضا (ع) آرامش بخش دل‌های مشتاقان است، تصریح کرد: حضور خادمین در زنجان موجب نشر سیره رضوی در استان می‌شود.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) نعمت بزرگی برای مردم ایران به شمار رفته و محل توجهات و امیدگاه مردم است، افزود: مردم در این حرم احساس سکون و آرامش کرده و خود را به خدا نزدیک‌تر می‌بینند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به حضور خدام آستان مقدس رضوی در زنجان افزود: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی با حضور خدام رضوی در دهه کرامت جلوه خاصی پیدا می‌کند.

وی در ادامه با نقل حدیثی از امام رضا (ع) مبنی بر اینکه «محاسن کلام ما را به مردم برسانید آنها خودشان جذب می‌شوند»، اضافه کرد: حضور خدام در استان و برگزاری جشن‌های رضوی آثار و برکات زیادی برای مردم دارد.

آیت‌الله خاتمی در ادامه اجرای زنده صلوات خاصه امام رضا (ع) را یکی از برنامه‌های جالب توجه حضور خدام در استان عنوان کرد و گفت: این اقدام شور خاصی به مردم می‌بخشد.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور خدام در استان افزود: خوشبختانه امسال نیز همچون سال گذشته برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در زمینه اجرای برنامه‌های مختلف با حضور خادمان انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تقدیر از تلاش‌های مسئولان حسینیه اعظم زنجان در زمینه فراهم‌سازی شرایط مطلوب برای اجرای جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید اضافه کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی موجب ترویج فرهنگ رضوی در بین مردم به ویژه نسل جوان می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.