• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

اعزام خادمین شهدا و فعالین فرهنگی زنجان به کربلای معلی

  • کد خبر : 3248
  • 23 شهریور 1392 - 14:15
اعزام خادمین شهدا و فعالین فرهنگی زنجان به کربلای معلی

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان از اعزام خادمین شهدا و فعالین فرهنگی استان زنجان به سفر کربلا و نجف خبر داد. رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فعالین فرهنگی و خادمین شهدا در قالب سه اتوبوس به صورت خانوادگی راهی سفر کربلای معلی شدند. وی با اشاره به […]

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان از اعزام خادمین شهدا و فعالین فرهنگی استان زنجان به سفر کربلا و نجف خبر داد.

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فعالین فرهنگی و خادمین شهدا در قالب سه اتوبوس به صورت خانوادگی راهی سفر کربلای معلی شدند.

وی با اشاره به اینکه اعزام خادمین و فعالین فرهنگی در واقع نوعی اردوی زیارتی و تربیتی به کربلای معلی به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: این سفر زیارتی و تربیتی در مجموع هفت روز طول می‌کشد.

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه افراد اعزام شده به این سفر زیارتی چهار روز در کربلا و سه روز را در نجف می‌گذرانند، تصریح کرد: مراسمات و برنامه‌های مختلفی نیز در قالب برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در این سفر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه مداحان بزرگ و شاعران بنام استان زنجان نیز خادمین شهدا را در این سفر زیارتی و تربیتی همراهی می‌کنند، اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی چون برگزاری مراسم سال روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) نیز در طی این سفر پیش‌بینی شده است.

 

*برگزاری همایش مدافعان حرم در کربلا و نجف

هادی‌نژاد به برگزاری همایش مدافعان حرم در حمایت از حرم حضرت زینب (س) در کربلای معلی و نجف اشرف اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور خادمین شهدا و فعالین فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط موسسه معبر آسمانی در استان زنجان پیش‌بینی شده که در دو سال پیاپی نیز اجرا می‌شود، ادامه داد: امیدواریم این برنامه‌ها استمرار داشته باشد.

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر افراد زیادی عضو موسسه معبر آسمانی شده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.