• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

درخشش دانشجویان پسر زنجانی در ششمین المپیاد پیام نور

  • کد خبر : 3251
  • 23 شهریور 1392 - 14:16
درخشش دانشجویان پسر زنجانی در ششمین المپیاد پیام نور

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور استان زنجان از درخشش ورزشکاران زنجانی در ششمین المپیاد ورزشی پسران دانشجوی این دانشگاه خبر داد. اصغر حاج‌علی اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران دانشگاه پیام نور استان زنجان در ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر این دانشگاه با ۳۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در […]

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور استان زنجان از درخشش ورزشکاران زنجانی در ششمین المپیاد ورزشی پسران دانشجوی این دانشگاه خبر داد.

اصغر حاج‌علی اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران دانشگاه پیام نور استان زنجان در ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر این دانشگاه با ۳۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در سه رشته بدمینتون، بسکتبال و دو ومیدانی موفق به کسب هشت مدال، یک عنوان قهرمانی و سه مقام چهارمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها اعضای تیم بدمینتون زنجان با غلبه بر حریفان خود توانستند در رشته تیمی به مقام نخست دست پیدا کنند و در رشته آزاد و بخش انفرادی عماد بهروش و در بخش دوبل سیاوش افشاری‌راد و مهرداد حبیبی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور استان زنجان تصریح کرد: همچنین در کاروان ورزشی زنجان در رشته دو و میدانی نیز مجید گنجی دو مدال نقره، پژمان مرادی مدال برنز و محمد حسین عابدینی مقام چهارم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

لازم به ذکر است، تیم بسکتبال استان زنجان نیز به مقام چهارمی ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور بسنده کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.