• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

سپاه ماموریت حفظ دستاوردهای انقلاب را به عهده دارد

  • کد خبر : 3239
  • 23 شهریور 1392 - 14:07
سپاه ماموریت حفظ دستاوردهای انقلاب را به عهده دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج‌) استان زنجان گفت: سپاه ماموریت حفظ دستاوردهای انقلاب را به عهده دارد. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین ظهر امروز در مراسم معارفه خود اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب است، اما این به معنای آن نیست که […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج‌) استان زنجان گفت: سپاه ماموریت حفظ دستاوردهای انقلاب را به عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین ظهر امروز در مراسم معارفه خود اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب است، اما این به معنای آن نیست که کسانی که خارج از سپاه هستند، هیچ مسئولیتی ندارند.

وی با بیان اینکه همگان در حفاظت از دستاوردهای انقلاب مسئول هستند، تصریح کرد: در صورتی که موضوع انقلاب در میان باشد، دیگر نباید به سپاه، استانداری و یک سری از دستگاه‌ها اکتفا کرد، بلکه همه مسئولیت دارند به حفاظت از دستاوردهای انقلاب کمک کنند.

همچنین در ادامه این جلسه مسئول دفتر سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج‌) استان زنجان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان طی سال‌های گذشته اضافه کرد: خوشبختانه طی این مدت فعالیت‌ها در این زمینه مطلوب بوده است.

حجت‌الاسلام علی معبودی به همکاری مطلوبی دستگاه‌های اجرایی استان در راستای انجام فعالیت‌های سپاه اشاره داشت و گفت: خوشبختانه دستگاه‌ها و به ویژه مجموعه سپاه همکاری مطلوبی با دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان در انجام ماموریت‌های محوله داشتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.