• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

کشف بیش از ۱۰۰۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق در زنجان

  • کد خبر : 3242
  • 23 شهریور 1392 - 14:09
کشف بیش از ۱۰۰۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق در زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: بیش از یک هزار قلم لوازم آرایشی، بهداشتی و داروی قاچاق طی مرداد‌ماه سال جاری در استان زنجان کشف شده است. مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی مرداد‌ماه سال‌جاری ۱۵ هزار و ۵۵۹ نخ سیگار قاچاق توسط مجمع […]

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: بیش از یک هزار قلم لوازم آرایشی، بهداشتی و داروی قاچاق طی مرداد‌ماه سال جاری در استان زنجان کشف شده است.

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی مرداد‌ماه سال‌جاری ۱۵ هزار و ۵۵۹ نخ سیگار قاچاق توسط مجمع امور صنفی استان زنجان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه دو پرونده در زمینه قاچاق سیگار در استان زنجان تشکیل شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این پرونده‌های تشکیل شده در استان بیش از ۱۳ میلیون و ۳۸۷ هزار ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع ۴۰ بسته توتون و تنباکوی قاچاق طی مرداد‌ماه سال جاری در استان زنجان کشف شده است، افزود: یک فقره گشت مشترک در این زمینه در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌ای با ارزش ریالی ۸۸۲ هزار ریال طی مرداد‌ماه سال جاری توسط مجمع امور صنفی استان در زمینه قاچاق توتون و تنباکو تشکیل شده است، ادامه داد: ۱۷ پرونده نیز در زمینه قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی در استان تشکیل شده است.

شریفی با بیان اینکه بیش از یک هزار قلم لوازم آرایشی، بهداشتی و دارو در استان زنجان کشف شده است، یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در این راستا نیز ۶ میلیون و ۶۹۷ هزار ریال برآورد شده است.

وی به کشف پنج عدد گوشی تلفن همراه قاچاق اشاره کرد و اذعان داشت: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه بیش از ۱۲ میلیون ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=3242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.