• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
7

آخرین رده بندی “خودروهای داخلی” از نظر کیفیت

  • کد خبر : 3435
  • 24 شهریور 1392 - 16:35
آخرین رده بندی “خودروهای داخلی” از نظر کیفیت

براساس آخرین رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد ماه امسال، نیسان تیانا با کسب ۸.۲ نمره منفی همچنان در صدر با کیفیت ترین سواری تولیدی قرار دارد. به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده بندی کیفی خودروهای سواری را منتشر کرد که بر طبق آن ۱۶ خودروی […]

براساس آخرین رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد ماه امسال، نیسان تیانا با کسب ۸.۲ نمره منفی همچنان در صدر با کیفیت ترین سواری تولیدی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده بندی کیفی خودروهای سواری را منتشر کرد که بر طبق آن ۱۶ خودروی سواری از لحاظ سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، ترمز، نفوذ آب، سیستم موتور انتقال قدرت، صداهای غیر عادی، رنگ، بدنه، تزئینات داخلی و خارجی و تجهیزات الکتریکی مورد ارزیابی قرار گرفتند که نیسان تیانا با ۸.۲ نمره منفی در زمینه رنگ و تزئینات داخلی و خارجی در صدر این جدول کیفی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، خودروی مگان با تیراژ پایین که قیمت بالایی را در بازار از آن خود کرده، در تجهیزات الکتریکی، سیستم موتور، بدنه و رنگ و بیشتر در تزئینات حائز نمره منفی ۱۹.۷ شد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

پارس تندر با کسب ۲۰.۷ نمره منفی در زمینه سیستم موتور، تزئینات، بدنه و رنگ در رده سوم و چهارم جدول را تندر پارس خودرو با ۲۱.۲ نمره منفی در سیستم موتور، تجهیزات الکتریکی، تزئینات، رنگ و صداهای غیر عادی و به خصوص بدنه از آن خود کرد.

براساس این گزارش، رتبه پنجم در اختیار تندر ۹۰ ایران خودرو با ۲۱.۴ نمره منفی در معیارهای تزئینات، صداهای غیر عادی و بویژه رنگ و بدنه قرار دارد.

این گزارش حاکیست، لیفان X60 که در بین خودروهای چینی بهترین کیفیت را از آن خود کرد، با کسب ۵۱.۹ نمره منفی که در زمینه بدنه بیشترین نمره منفی را گرفت در رتبه ششم جدول و جایگاه هفتم از آن لیفان ۶۲۰ با ۵۸ نمره منفی.

بر پایه این گزارش، پژو پارس با ۶۰.۸ نمره منفی که در تمام معیارها به جزء تجهیزات الکتریکی و نفوذ آب نمره منفی گرفت در جایگاه هشتم و سمند با ۶۱.۶ نمره منفی که بیشتر در تزئینات داخلی و خارجی بود در جایگاه نهم قرار گرفت.

رتبه دهم و یازدهم جدول کیفی از آن پژو ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو و ایران خودروی خراسان است که ۶۱.۸ و ۶۲.۹ نمره منفی را کسب کردند.

تیبا با کسب ۶۶.۳ نمره منفی که بیشتر مربوط به بدنه این خودرواست، عضو دوازدهم این جدول شد.

شایان ذکر است، MVM مدل ۵۳۰ و X33 با کسب ۶۹ و ۷۲ نمره منفی در جایگاه سیزدهم و چهاردهم جدول کیفی قرار دارند که در زمینه تزئینات و بدنه بیشترین نمره منفی را کسب کردند و اما در معیارهای نفوذ آب و صداهای غیر عادی نمره منفی نگرفتند.

گفتنی است، پراید ۱۳۱ که همچنان جایگاه آخر این جدول را از آن خود کرده در تولیدی سایپا ۸۰.۷ نمره منفی و در تولیدی پارس خودرو ۸۳.۴ نمره منفی را کسب و عضو پانزدهم و شانزدهم این جدول شدند.

بر پایه این گزارش، رتبه دوازدهم با ۶۳ نمره منفی در اختیار پژو ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو و رتبه سیزدهم با ۶۳.۳ نمره منفی در اختیار پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان قرار دارد.

تیبا نیز با ۶۷ نمره منفی در جایگاه چهاردهم و ام وی ام X33 و ام وی ام ۵۳۰ با ۷۱.۳ و ۷۲.۵ نمره منفی در جایگاه پانزدهم و شانزدهم قرار دارند.

شایان ذکر است، پراید ۱۳۱ تولیدی سایپا و پارس خودرو با ۸۲.۱ و ۸۵.۱ نمره منفی، رتبه هفدهم و هجدهم جدول رده بندی کیفی تیر ماه امسال را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.