• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

ردوگاهی که قرار بود «زیارتگاه» ایرانیان باشد/ «آینده‌سوزی» استراتژی سیاه مسعود برای اعضا

  • کد خبر : 3339
  • 24 شهریور 1392 - 13:13
ردوگاهی که قرار بود «زیارتگاه» ایرانیان باشد/ «آینده‌سوزی» استراتژی سیاه مسعود برای اعضا

سران فرقه منافقین توهمات زیادی داشتند که یکی از آنها تبدیل پادگان اشرف به زیارتگاه پس از فتح ایران بود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، بامداد چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه سال جاری اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپ اشرف با خروج آخرین گروه اعضای سازمان تروریستی منافقین برای همیشه از لوث وجود این فرقه […]

سران فرقه منافقین توهمات زیادی داشتند که یکی از آنها تبدیل پادگان اشرف به زیارتگاه پس از فتح ایران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، بامداد چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه سال جاری اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپ اشرف با خروج آخرین گروه اعضای سازمان تروریستی منافقین برای همیشه از لوث وجود این فرقه پاکسازی شد و کمپ اشرف به طور کامل در اختیار ارتش عراق قرار گرفت. بر همین مبنا بر آن شدیم تا گزارشی که چند ماه پیش از بخش‌های آزاد شده این پادگان تهیه شده بود را دوباره منتشر کنیم تا آن دسته از خوانندگانی که آشنایی چندانی با جغرافیا و محیط این پادگان و نیز رفتار فرقه‌ای رهبران گروهک تروریستی منافقین ندارند، بتوانند با نگاهی دقیق‌تر و ظریفتر بر آنچه طی ۳ دهه گذشته در این پادگان گذشته شناخت بهتری نسبت به این گروهک حاصل کنند.

***

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به بغداد، پادگان اشرف منطقه‌ای نظامی در استان دیالی است با ابعاد ۶ کیلومتر مربع در ۸ کیلومتر. این پادگان در سال ۱۳۶۴ از سوی صدام به گروهک منافقین اهدا شد تا آنها خیانت‌های خود علیه جمهوری اسلامی را در این پادگان سازماندهی کنند.

این پادگان در سال‌جاری بنا به توافق دولت عراق و سازمان ملل باید تخلیه شود که تاکنون بیش از سه هزار عضو منافقین از آن خارج شده و تنها ۸۰ نفر باقی مانده‌اند.

در همین راستا خبرنگاران بازدیدی از مناطق تخلیه شده پادگان داشتند که حاصل آن در چند گزارش آمده که آخرین بخش آن از نظر خوانندگان می‌گذرد.

درب اصلی پادگان اشرف معروف به درب اسد(شیر)

 

توهمات رئیس یک فرقه

 

از پادگان اشرف تا مرزهای ایران (قصر شیرین) حدود ۹۰ کیلومتر فاصله است. از نظر نظامی نردیکترین و بهترین مکان برای حمله و یا انجام تحرکات نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران همین منطقه است که به دلیل بافت اجتماعی آن (وجود اهل سنت تندرو، سلفی و القاعده‌ای) و همچنین جغرافیای محیطی انتخاب شد.

 

عملیات شکست خورده فروغ جاویدان که بلافاصله پس از قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ انجام گرفت، حاصل تلفیق این موقعیت جغرافیایی، استعداد نظامی، تعداد نفرات و توهمات مسعود رجوی بود که باعث شکست سنگین منافقین و کشته شدن بیش از ۲۰۰۰ عضو این گروه تروریستی شد.

 

توهم فتح ایران به قدری زیاد بود که مسعود به اعضا گفته بود وسایل خود را جمع کنند، چرا که چند روز دیگر در تهران خواهند بود.

 

به همین منظور بود که تمام اعضای فرقه از کشورهای اروپایی جمع آوری شدند تا سازمان با ۷ هزار نیرو و قدرتی مضاعف تهران را فتح کند و اعضا با همین توهم حتی هدایایی را برای بستگان خود در ایران گرفته بودند.

خمپاره های استفاده نشده در پادگان اشرف

 

تلاش سران فرقه برای کشتن احساسات اعضا/«آینده سوزی» استراتژی سیاه مسعود برای اعضا

 

سران منافقین برای کشتن احساسات اعضای خود اقدامات زیادی را انجام داده‌اند.

 

یکی از مهمترین این اقدامات کشتن حس وابستگی به خانواده هاست. در فرقه به اعضا تلقین می‌کنند که خانواده«ام الفساد» است و برای رستگاری باید از آن ها فاصله گرفت. این استراتژی در پیش گرفته شده از سوی سران سازمان به نام «آینده سوزی» مشهور است.

 

این موضوع را می‌توان در چارچوب ترس سران منافقین از بیدار شدن احساسات فطری اعضا تحلیل کرد.

 

این ترس تا آنجاست که در مورد حیوانات نیز مصداق پیدا می‌کند.

 

زمانی سران اعضا اقدام به خرید و پرورش گوسفند کردند تا از آنها برای تامین غذای خود استفاده کنند، اما مدتی نگذشت که سران احساس کردند که اعضا به آنها وابسته شده‌اند، بنابراین دستور دادند تا همه گوسفندان را سر بریده و دیگر حیوانی وارد این قرارگاه نشد.

 

یکی از اعضای سازمان اقدام به نگهداری یک سگ برای خود کرده بود و زمانیکه سران فرقه به این موضوع پی بردند، ضمن بر خورد با فرد «خاطی»، سگ وی را نیز کشتند.

 

اردوگاهی که قرار بود «زیارتگاه» ایرانیان باشد

 

مسعود در پیامی گفته بود که پس از فتح تهران خیابان مرکزی اشرف (خیابان ۱۰۰) را به فرودگاه تبدیل خواهیم کرد. آنها قصد داشتند اشرف را به عنوان نماد مقاومت به ملت ایران نشان دهند که این امر را نیز از طریق تسهیل سفر ایرانیان با ساخت فرودگاه در این اردوگاه دنبال می‌کردند.

 

دانشگاه اشرف

 

در پادگان اشرف سوله‌ای وجود دارد که از آن به عنوان دانشگاه یاد می‌شود و در آن به فارغ التحصیلان خود مدرک هم می‌دهد.

 

سیستم تدریس در این دانشگاه به این گونه است که فرد مدتی به عنوان دانش پذیر مشغول به تحصیل برخی علوم شده و بعد به عنوان کار عملی وارد حوزه‌های خود می‌شدند که غالباً به حوزه کشاورزی خلاصه می شد.

تصفیه خانه و ژنراتور مستقل

این پادگان دارای یک تصفیه خانه و ژنراتوری مجزا از شهر خالص است که این موضوع برای یک پادگان قابل توجه است. سازمان تانکرهای عظیم سوخت را برای روشن بودن همیشگی ژنراتور تهیه کرده بود که تنها در یک مورد ۴۲ تانکر چند هزار لیتری پس از تخلیه بخشی از اشرف از سوی منافقین از زیر زمین بیرون کشیده شد.

سوء استفاده از شهروندان عراقی برای القای محبوبیت

تلویزیون سازمان بارها تصویر عراقی‌هایی را نشان داده  که در اشرف حضور دارند و این حضور را نشانه حمایت جامعه عراق از خود می‌داند.

حقیقت ماجرا اما چیز دیگری است. سازمان هر از چندی اقدام به فروش لوازم مستعمل خود کرده و برای این کار مردم مناطق اطراف را به ترفندهای مختلف از جمله قیمت نازل لوازم مستعمل و حتی پذیرایی، صرف غذا و گردش در محیط اشرف به این پادگان آورده و تصاویر آنها را به عنوان حامیان خود منتشر می‌کرد. این در حالی است که سوژه‌های آنها که عمدتاً از روستاهای اطراف می‌آمدند هیچ اطلاعی از این سو استفاده نداشتند.

سخنرانی‌های چند ساعته رجوی، بهترین زمان برای استراحت اعضا

مسعود رجوی به حرافی مشهور است. وی به طور مرتب اقدام به سخنرانی کرده و هر بار نیز به طور معمول چند ساعت را مصروف این کار می‌کند.

اعضای جدا شده به این سخنرانی‌ها بسیار علاقه داشته و دارند، زیرا می‌توانند به مدت چند ساعت استراحتی را در سالنی سرپوشیده و به دور از گرما و سرمای طاقت فرسای این سرزمین داشته باشند.

زمین‌هایی که پس از ۳۰ سال دوباره کاربری کشاورزی یافتند

در بخشی از زمین تخلیه شده اشرف، تراکتورها مشغول شخم زدن زمین هستند.

راهنما می‌گوید که این کشاوزران زمین‌های خود را پس از حدود ۳۰ سال غصب از سوی صدام و منافقین در سال ۱۳۹۱ پس گرفته و مشغول کار روی آنها شده‌اند.

این تصویر، پایان سفری یک هفته‌ای به پادگان اشرف بود که ۲۵ سال نکبت بار را برای اعضای خود رقم زد، افرادی که بیشتر آنها به واسطه مغز شویی و فریب، عمر خود را در این پادگان تباه کرده و برای ملت ایران و عراق خاطرات تلخی را رقم زدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.