• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
11

خرید تضمینی ۴.۷ میلیون تن گندم/ پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان در هفته جاری

  • کد خبر : 3353
  • 24 شهریور 1392 - 13:28
خرید تضمینی ۴.۷ میلیون تن گندم/ پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان در هفته جاری

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه خرید تضمینی گندم از ۴.۷ میلیون تن عبور کرد، گفت: در هفته جاری ۴۰۰میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز می‌شود. عباس قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که تاکنون چه میزان خرید تضمینی گندم صورت گرفته است، گفت: تا […]

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه خرید تضمینی گندم از ۴.۷ میلیون تن عبور کرد، گفت: در هفته جاری ۴۰۰میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

عباس قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که تاکنون چه میزان خرید تضمینی گندم صورت گرفته است، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم خرید تضمینی گندم از ۴.۷ میلیون تن عبور کرده است.

وی افزود: خرید تضمینی گندم همچنان ادامه دارد، اما تقریباً در پایان فصل برداشت قراردارد و این خرید به کندی صورت می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت درخصوص مطالبات کشاورزان گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان از مابه‌التفاوت خرید گندم پنج‌شنبه هفته گذشته به حساب کشاورزان واریز شد.

وی افزود: درخصوص خرید تضمینی گندم در دو هفته گذشته نیز ما هنوز به کشاورزان بدهکار هستیم که مبلغ این بدهی ۴۰۰ میلیارد تومان است،تا انتهای هفته جاری تأمین اعتبار شده و به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

به گزارش فارس، پیش از این قبادی به فارس خبر داده بود که در سال جاری ۷.۵ میلیون تن گندم برای تامین نیاز مالی کشور و همچنین ذخایر استراتژیک وارد کشور می‌شود.

بنابراین گزارش، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه مصرف ماهانه گندم کاهش یافته است گفت: این مصرف از ماهی یک میلیون تن به ۸۰۰ هزار تن کاهش داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.