• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

زنی که در اینترنت زندانی شده است! +عکس

  • کد خبر : 3450
  • 24 شهریور 1392 - 16:48
زنی که در اینترنت زندانی شده است! +عکس

کسی نام واقعی او را نمی‌داند؛زنی که ۲۴ ساعت زندگی‌ روزانه‌اش در اینترنت است و هیچ وقت آفلاین نمی‌شود ! بعضی‌ها می‌گویند زندانی شده است و برخی حرفهای او را زیر سوال می‌برند و می‌گویند ماجرایش حقیقت ندارد. زندگی این زن اما در تمام مدت شبانه‌روز در اینترنت است. به گزارش نامه، گفته‌می‌شود اهل کره […]

کسی نام واقعی او را نمی‌داند؛زنی که ۲۴ ساعت زندگی‌ روزانه‌اش در اینترنت است و هیچ وقت آفلاین نمی‌شود ! بعضی‌ها می‌گویند زندانی شده است و برخی حرفهای او را زیر سوال می‌برند و می‌گویند ماجرایش حقیقت ندارد. زندگی این زن اما در تمام مدت شبانه‌روز در اینترنت است.

به گزارش نامه، گفته‌می‌شود اهل کره جنوبی است و از مشخصاتش نشان می‌دهد از این کشور به اینترنت وصل می‌شود. در فضای مجازی به نام چیپچان شناخته می‌شود اما کسی نام این زن را نمی‌داند که همه زندگی‌اش در اینترنت می‌گذرد. هیچ‌کس نمی‌داند این زن در کجای کره جنوبی زندگی می‌کند یا خانواده و بستگانش چه کسانی هستند. او این روزها به یک معما در فضای مجازی تبدیل شده است. سه وبکم به صورت ۲۴ ساعته محل زندگی او را که اتاقی کوچک است از سه زاویه نشان می‌دهد اما کسی خبری از او ندارد. در ابتدا خیلی‌ها در اینترنت فکر می‌کردند با تصاویر یک جسد روبرو شده‌اند که در گوشه یک اتاق شلوغ افتاده است اما بعد از مدتی تصاویر وبکم‌ها نشان داد این زن زنده است. او هیچ وقت این اتاق را ترک نمی‌کند و بیشتر ساعت‌های شبانه‌روز را خواب است. چیپچان وقتی فهمید تصاویر وبکم‌هایش دیده می‌شود به زبان کره‌ای پلاکاردی نوشت و پشت سرش گذاشت.

کاربران کشورهای مختلف بالاخره توانستند نوشته‌های روی پلاکارد را ترجمه کنند. چیپ چان نوشته بود زنده است و نفس می‌کشد اما زندانی شده است. او در نوشته‌های روی پلاکارد نوشته است که به وسیله یک مامور فاسد پلیس که او نامش را گذاشته گرفتار شده و یک جیپ الکترونیکی در نزدیکی قوزک پایش قرار گرفته است. این چیپ به گفته او باعث می‌شود امکان فرار نداشته باشد و علاوه بر این بیشتر ساعات شبانه‌روز را خواب باشد. این زن آنلاین همیشگی فقط از ساعت ۷ تا ۱۰ شب بیدار است. معلوم نیست چه کسی وبکم‌ها را در این اتاق نصب کرده است. بعضی‌ها می‌گویند کار خود چیپ‌چان است تا بفهمد در زمان‌هایی که خواب است چه اتفاقی می‌افتد و برخی می‌گویند مامور پلیس با این دوربین‌ها او را تحت نظر دارد.

بعضی‌ها سعی کرده‌اند به چیپ‌چان ایمیل بزنند اما می‌گویند با پاسخ تهدید آمیز همراه با عکسی شطرنجی شده از یک مامور پلیس مواجه شده‌اند! هیچ‌کس نمی‌داند چه چیز در این ماجرا حقیقت دارد و شاید همه چیز ساختگی باشد اما یک کاربر ۲۴ ساعته آنلاین نظر همه را در دنیا به خود جلب کرده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.