• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

لزوم رفع مشکل معابر شهری خرم‌دره

  • کد خبر : 3581
  • 25 شهریور 1392 - 17:52
لزوم رفع مشکل معابر شهری خرم‌دره

فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم رفع مشکلات موجود از لحاظ معابر مورد اختلاف در شهر خرم‌دره تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعدازظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به اهمیت حفظ و تامین جان شهروندان در معابر عبوری شهر و کاهش خلأهای ناشی از معابر مورد اختلاف اظهار […]

فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم رفع مشکلات موجود از لحاظ معابر مورد اختلاف در شهر خرم‌دره تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعدازظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به اهمیت حفظ و تامین جان شهروندان در معابر عبوری شهر و کاهش خلأهای ناشی از معابر مورد اختلاف اظهار داشت: امیدواریم با تاسی از نص صریح قانونی و عمل به طرح جامع مصوب شهر خرم‌دره و با توجه به نظرهای کارشناسی، این بحث تمام شود و بعد از این مشکلی از لحاظ معابر مورد اختلاف در شهر خرم‌دره وجود نداشته باشد.

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی در زمینه تعیین حریم و حوزه شهری خرم‌دره مشکی ندارد، گفت:: باید مواظب باشیم تا فرد یا افرادی در جاده‌ها مصدوم یا کشته نشود.

جانشین رئیس پلیس راهور استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه بحث حقوقی تصادف‌ها خیلی مهم است، عنوان داشت: با تعیین مرزبندی بین پلیس راه و راهور با حل اختلاف معابر شهرداری و راه و شهرسازی مشکل رفع خواهد شد.

علی‌اصغر شیر محمدی افزود: در سطح استان فقط شهر ابهر و خرم‌دره در این زمینه مشکل دارند.

فرمانده انتظامی خرم‌دره با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با فرمانداری در زمینه حل معابر مورد اختلاف اضافه کرد: چنانچه خلأهای موجود در معابر حل شود، نیروی انتظامی نیز در کاهش زمان و رسیدگی به امور مربوط به تصادف‌ها به موقع اقدام خواهد کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خرم‌دره در این جلسه پس از توضیحات لزوم در زمینه معابر مورد اختلاف بیان داشت: این اداره آمادگی دارد در زمینه افزایش محدوده و حریم شهر، پیگیری‌های لازم را با هماهنگی شهرداری انجام دهد.

سرپرست شهرداری خرم‌دره در این جلسه با بیان اینکه برای شهرداری تعیین حدود محدوده مطابق طرح جامع بوده است، گفت: شهرداری طبق قانون و بر اساس طرح جامع مصوب شهری سال ۱۳۸۷ قادر به ارائه خدمات به شهروندان از لحاظ ساخت و ساز و قبول تصادفات ناشی از حوادث رانندگی با پلیس راهور بوده و خارج از محدوده بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: چنانچه موضوع تغییر و جابجایی نقاط مشخص شده GPS روی نقشه با نظر کتبی اداره کل راه و شهرسازی باشد، برای شهرداری خرم‌دره افزایش محدوده شهر خرم‌دره به ویژه حدود ۵۵۰ متر از میدان سیمرغ تا پل زیرگذر کمربندی ملاک عمل در محدوده جدید خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.