• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

سکه آتی شهریور ۹۶۵ هزار تومان/ آتی پیشتاز کاهش قیمت

  • کد خبر : 3569
  • 25 شهریور 1392 - 15:55
سکه آتی شهریور ۹۶۵ هزار تومان/ آتی پیشتاز کاهش قیمت

تمام سررسید‌های سکه آتی به دنبال ریزش شدید سکه نقدی به زیر یک میلیون تومان تحت تأثیر قرار گرفته و سکه آتی شهریور‌ماه به ۹۶۵ هزار تومان رسید. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تمام سررسیدهای سکه آتی بیشترین کاهش قیمت را طی دوران معاملاتی خود تجربه می‌کنند و سکه شهریور با کاهش ۴ درصدی به […]

تمام سررسید‌های سکه آتی به دنبال ریزش شدید سکه نقدی به زیر یک میلیون تومان تحت تأثیر قرار گرفته و سکه آتی شهریور‌ماه به ۹۶۵ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تمام سررسیدهای سکه آتی بیشترین کاهش قیمت را طی دوران معاملاتی خود تجربه می‌کنند و سکه شهریور با کاهش ۴ درصدی به ۹۶۵ هزار تومان رسید.

بنابراین گزارش، سکه آتی مهر‌ماه نیز در آخرین معامله با کاهش حدود ۴.۵ درصدی به زیر یک میلیون تومان سقوط کرد و ۹۹۵ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین، سکه آتی آبان‌ماه با کاهش حدود ۵ درصدی به یک میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه آذرماه با کاهش ۴.۸۸ درصدی به یک میلیون و ۶۲ هزار تومان رسید.

آخرین سررسید معاملات سکه در بورس کالا با کاهش حدود ۵ درصدی به یک میلیون و ۹۱ هزار تومان رسیده است.

قیمت انواع سکه و ارز در بازار تهران با کاهش قابل توجهی روبرو شد، به طوری که قیمت سکه طرح جدید پس از ماه‌ها دوباره به زیر یک میلیون تومان سقوط کرد.

قیمت سکه طرح جدید در آخرین معاملات بازار با کاهش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۹۸۱ هزار تومان، طرح قدیم با ۲۴ هزار تومان افت قیمت به ۹۷۶ هزار تومان و نیم سکه نیز ۵۰۳ هزار تومان فروخته شد.

هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی ۳ هزار و ۱۳۰ تومان ارزش گذاری شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=3569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.