• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
11

پرونده خنده بازار بسته شد/ پخش برخی برنامه ها با ساختار جدید

  • کد خبر : 3591
  • 25 شهریور 1392 - 22:49
پرونده خنده بازار بسته شد/ پخش برخی برنامه ها با ساختار جدید

مدیر شبکه سه سیما گفت: پرونده “خنده بازار” به روال گذشته بسته شده و با رویکرد جدید از این شبکه پخش خواهد شد. به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران،‌ نشست تشریح برنامه های نیمه دوم سال با حضور ” مجید زین العابدین” ( مدیر شبکه سه سیما)، شریعت پناهی(مدیر گروهن اجتماعی شبکه […]

مدیر شبکه سه سیما گفت: پرونده “خنده بازار” به روال گذشته بسته شده و با رویکرد جدید از این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران،‌ نشست تشریح برنامه های نیمه دوم سال با حضور ” مجید زین العابدین” ( مدیر شبکه سه سیما)، شریعت پناهی(مدیر گروهن اجتماعی شبکه سه سیما)، رضا نیک اندیش ( مدیر تأمین برنامه شبکه سه سیما)، شریفی (مدیر گروه تفریحات، سرگرمی و تله فیلم شبکه سه سیما) عصر امروز درساختمان شبکه سه سیما برگزار شد.
” مجید زین العابدین ” مدیر شبکه سه سیما در تشریح برنامه های شبکه سه سیما گفت: از شنبه هفته آینده یک مینی سریال با نام “شب شیشه ای ” در ۶ قسمت از همین شبکه به روی آنتن خواهد رفت که پس از آن سریال “پژمان” به کارگردانی “سروش صحت” در ۲۶ قسمت از شبکه سه سیما پخش خواهدشد.
وی ادامه داد: برای ایام ماه محرم سریال “خرده ستمگران” به کارگردانی “مسعود  شاه محمدی” و ” آوای باران” به کارگردانی “حسین سهیلی زاده” در نظر گرفته شده است.
“زین العابدین” اظهار داشت: یک سریال با نام “هفت سنگ” در ژانر طنز به کارگردانی “علیرضا بذر افشان” درحال تولید است.
وی افزود: سریال “ستایش ۲ ” در ۴۰ قسمت به کارگردانی “سعید سلطانی” در حال تولید است که به صورت هفتگی از این شبکه روانه آنتن خواهد رفت.
زین العابدین در خصوص سریال ماه مبارک رمضان ۹۳ عنوان کرد: سریال “احضار” به نویسندگی و کارگردانی “علیرضا افخمی” و تهیه کنندگی “داود هاشمی” با موضوع ماورایی و بررسی وسوسه های شیطان سریال ماه مبارک رمضان ۹۳ خواهد بود.
وی افزود: یک سریال طنز با نام “شمعدانی” در ژانر طنز به کارگردانی و نویسندگی “سروش صحت” و تهیه کنندگی “محسن چگینی” در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص برنامه های ورزشی اظهار داشت: یک برنامه ی ورزش جدید در حال طراحی است که مبتنی بر نیازهای حوزه کلان کشور است که با حضور مسئولان  و منتقدان ورزشی به صورت زنده و هفتگی با اجرای “جواد خیابانی” روانه آنتن خواهد شد.
زین العابدین اضافه کرد: در این برنامه ورزشی که هنوز نام آن مشخص نشده به تحلیل مسائل ورزشی، چالش ها، نیازها، راهبردها و مدیریت ورزشی کشور پرداخته خواهد شد.
وی در خصوص برنامه “ماه عسل” سال ۹۳ عنوان کرد: با توجه به تجربه و بازخوردهای موفق ماه عسل ۹۲ این برنامه برای سال ۹۳ به “احسان علیخانی” داده شده و هم اکنون سازندگان آن در حال انجام تحقیقات هستند.
در ادامه “شریعت پناهی” (مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما) افزود: پخش برنامه های ترکیبی این شبکه با عنوان هفت، دیروز امروز فردا، ویتامین ۳ در آینده با ساختار جدید ادامه خواهد یافت.
وی در خصوص برنامه ویتامین ۳ عنوان کرد: برنامه ی “ویتامین ۳” از روز ۳۰ شهریور ماه با اجرای “علی ضیاء” و تهیه کنندگی “علی زاهدی” با فضای متفاوت، پرنشاط و همراه با ریتم تند پخش خواهد شد و همچنین زمان پخش آن به ساعت ۶:۳۰ صبح تغییر پیدا کرده است.
شریعت پناهی در ادامه اظهار داشت: برنامه “پشت صحنه” که در گذشته به چهره های برتر ورزشی می پرداخت امسال با محوریت گفتگو با چهره های فرهنگی، سیاسی و ورزشی با اجرای “احسان علیخانی” از اوایل زمستان پخش خواهد شد.
وی تصریح کرد: برنامه ۴۰ دقیقه بدون قضاوت با محتوای جدید کارشناسی بعد از ایام محرم از همین شبکه پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: برنامه “خلاف جهت” که در جهت شناساندن جوانان مبتکر و خلاق است با محوریت گفتگو با نخبگان و تهیه ی گزارش از محل کار آنها حدود ۲۰ دقیقه از اوایل پاییز تولید آن آغاز خواهد شد.
“شریعت پناهی” عنوان کرد: مسابقه تلویزیونی کلید و رکود نیز برای این شبکه در نظر گرفته شده است و همچنین مسابقه ۱۰۳ و سیمرغ در حال پیش تولید است که سری جدید مسابقه سیمرغ در ایام نوروز پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین مسابقه ی آقای گزارشگر با رویکرد جدید در حال طراحی و تولید است.
“شریعت پناهی” در خصوص مستندهای این شبکه افزود: مستند شوک و مکث در حال تولید است که بعد از هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد و همچنین مستند “سراب” نیز آماده پخش است.
وی تصریح کرد: مستند چرخ و فلک روزگار ما کمی آسوده است، ماجراجویان، ذره بین در حال تولید است. مستندهایی با موضوع سیاسی، دفاع مقدس و دینی در مرحله پیش تولید داریم همچنین مستند “در جستجوی حقیقت” در زمینه سیاسی و مذهبی و مستند “طلوعی در مغرب” در زمینه داستان زندگی تازه مسلمان شده ها در حال تولید است.

“شریعت پناهی” در ادامه افزود: مستند ” مسافر حقیقت” در زمینه بحث تمدن ها و فراموش شده در حال تدوین است.

وی در خصوص برنامه طنز “خنده بازار” اظهار داشت: ساختار “خنده بازار” به طور کلی تغییر خواهد شد و با فرصت ۵ ماه که از سوی شبکه به عوامل آن داده شده است رویکرد آن تغییر خواهد کرد.

“مجید زین العابدین” در تکمیل صحبتهای “شریعت پناهی” در خصوص “خنده بازار” افزود: پرونده “خنده بازار” به طور کلی بسته خواهد شد به گونه ای که ساختار و نام این برنامه هم تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه ی خوب گروه “خنده بازار” شبکه تصمیم گرفته ضمن حفظ این گروه این برنامه به سمت سریال طنز شبانه ۵۰ قسمتی برود.

در ادامه شریعت پناهی تصریح کرد: سری جدید “خنده بازار” در ۱۰ قسمت تولید شده که در اعیاد پیش رو پخش خواهد شد.

زین العابدین بیان کرد: در کنار طنز “خنده بازار” تیمی به عنوان رقیب گذاشته شده با نام “کرکره” که در ۱۰ قسمت با رویکرد جدا و اکیپ متفاوت از “خنده بازار” پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: مجموعه نمایشی “خط” به کارگردانی “عباس رنجبر” در حال مونتاژ و همچنین سریال “آوای باران” به کارگردانی “حسین سهیلی زاده” در ۴۰ قسمت با ملودرام اجتماعی در حال تصویربرداری داریم.

وی بیان کرد: همچنین طنز “سیگنال موجود است” با موضوع نقد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در حال پیش تولید وجود دارد.

وی اظهار داشت: دو کار نمایشی “سوداگر” به نویسندگی “سعید رحمانی” با محوریت معرفی پلیس زن و “ویندوز قرمز” با مبحث شهدای هسته ای به نویسندگی “رسول لطفی” در حال نگارش داریم.

“رضا نیک اندیش” مدیر تأمین برنامه شبکه سه سیما در ادامه عنوان کرد: شبکه سه در خصوص فعالیت های تعیین برنامه متولی بررسی، انتخاب و آماده کردن برنامه هایی است که مناسب با سایت های سازمان صدا و سیما باشد عمده کارهای ما فیلم خارجی، فیلم سینمایی، هستند طبیعت و ورزش است.

وی افزود: ۸ سریال خارجی برای این شبکه در نظر گرفته شده است که سریال “افسانه خورشید و ماه” در ۲۰ قسمت و با ژانر خانوادگی و همچنین “سرزمین آهن” در ژانری تاریخی و جنگی برای پخش از این شبکه آماده کردیم.

“نیک اندیش” افزود: سریال “مأمور انتقال” در ژانر حادثه ای،‌پلیسی محصول کشور اروپا/ مینی سریال “روزهای جدایی” در ژانر جنگی محصول لهستان/ سریال “توطئه ۳۶۵” در ژانر پلیسی و معمایی محصول استرالیا/ سریال “گروه تجسس” محصول ایتالیا و در ژانر پلیس جنایی در ۴۰ قسمت/ سریال “کیرسیتی” محصول کانادا و آمریکا در ژانر خانوادگی/ سریال “سایه روشن” محصول ۲۰۱۱ انگلستان نیز در حال آماده سازی است.

وی بیان کرد: ساعت ۱۷ باکس ثابت برای پخش فیلم های سینمایی ایران و جهان به غیر از باکس اصلی پنج شنبه و جمعه ها که مخصوص فیلم های سینمایی جدید است، در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مستند ۳ در ژانر طبیعت نیز برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است.

“شریفی” مدیر گروه تصریحات سرگرمی و تله فیلم شبکه سه سیما در ادامه بیان کرد: از بدو تولد شبکه گروه سرگرمی و فیلم های تلویزیونی در گروه نوپا و تازه شکل گرفته که در مدیریت جدید تصمیم گرفته شده این گروه فعالیت خود را بیشتر کند.

وی ادامه داد: برنامه یادگاری با محتوا و هدف جستجوی روح و سبک زندگی در دهه ی ۶۰ است که هدف آن سبک زندگی تعریف و یادآوری دوباره زندگی است.

وی اضافه کرد: مسابقه تلفنی “نارنج” و مسابقه استودیوی “صدا” با شناساندن استعدادهای جوانان در عرصه موسیقی در حال تولید است که مبنای کار ما در بحث برنامه “صدا” ظرفیت اداره کل موسیقی صدا و سیماست.

“شریعت پناهی” در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص تغییر برنامه سینمایی “هفت” اظهار داشت: ساختار برنامه هفت در زمینه دکور، گرافیک، آیتم، بحث نقد تغییر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برنامه هفت به مانند برنامه ی نود جذاب و بدنبال حاشیه ها نیست اظهار داشت: ما در سینما به دنبال حواشی نیستیم سینمای ما یک سینمای نیمه جان است و هدف ما رونق و حمایت سینمای انقلاب اسلامی است و حال که همدمی در بین اهالی سینما ایجاد شده در برنامه هفت به حواشی شهرستان ها خواهیم پرداخت.

وی در خصوص تغییر مجری برنامه هفت عنوان کرد: مجری و سردبیر برنامه هفت همچنان “محمود گبرلو” خواهد بود و مقایسه برنامه هفت با نود به هیچ عنوان درست نیست.

همچنین زین العابدین در خصوص سریال ماه مبارک رمضان که با محتوای ماورایی است، عنوان کرد: بر اساس تقسیم کار معاونت سیما شبکه یک کارملتر مفرح خانوادگی/شبکه دو سیما سبک زندگی و شبکه سه در ژانر ماورایی به تولید سریال خواهد پرداخت.

زین العابدین، در خصوص سریال نوروز ۹۳ خاطرنشان کرد: ۲ سریال در ژانر ملودرام اجتماعی و دیگری در ژانر طتر برابر این ایام در حال تولید است تا از میان آنها یکی در ایام نوروز پخش شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.