• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
9

خادم: ترس ما به روس‌ها منتقل شده است/ باید نقاط ضعف را جبران کنیم

  • کد خبر : 3669
  • 27 شهریور 1392 - 8:18
خادم: ترس ما به روس‌ها منتقل شده است/ باید نقاط ضعف را جبران کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ما یک واهمه تاریخی از روس‌ها داشتیم که خوشبختانه ظرف مدت اخیر با تمرکز روی نقاط ضعف روس‌‌ها آنها را دچار مشکل کرده‌ایم و این ترس به آنها منتقل شده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خادم پس از کسب دو مدال برنز در روز دوم رقابت‌های […]

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ما یک واهمه تاریخی از روس‌ها داشتیم که خوشبختانه ظرف مدت اخیر با تمرکز روی نقاط ضعف روس‌‌ها آنها را دچار مشکل کرده‌ایم و این ترس به آنها منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خادم پس از کسب دو مدال برنز در روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: این موفقیت‌ها را به مردم ایران تبریک می‌گویم که مطمئناً شادی آنها بهترین پاداش برای ما است. در پایان روز دوم با ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز در جایگاه دوم پایین‌تر از روس‌ها حضور داریم. کشتی‌گیران ما با وجود آسیب‌دیدگی (یزدانی و لشگری) موفق به کسب مدال شدند؛ از طرفی درخشش حسن رحیمی و زحمات مسعود اسماعیل‌پور هم قابل ستایش بود.

خادم با اشاره به مسابقات روز آخر گفت: عزت‌الله اکبری برای اولین‌بار در مسابقات جهانی شرکت می‌کند که امیدواریم در حد و اندازه‌ خودش ظاهر شود.

وی درباره شکست مهدی تقوی و حذف زودهنگام وی گفت: تقوی در ماه‌های گذشته مشکلات شخصی خاصی داشت، اما در انتخابی کشتی گرفت و انتخاب شد. از طرفی فوت مادرش و فشار وزن کم کردن وی را تحت فشار زیادی قرار داد که امیدواریم این موضوع را هرچه زودتر با خودش حل کند.

خادم درباره عملکرد کمیل قاسمی گفت: قاسمی هم با فشار روانی ناشی از کسب مدال برنز المپک مواجه بود و نتوانست این بار سنگین را به دوش بکشد در حالی‌که وی طی مدت اخیز سه بار حریف آمریکایی را شکست داده بود، اما این بار مغلوب او شد؛ امیدوارم قاسمی از این تجربه به خوبی برای رسیدن به طلای المپیک استفاده کند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره مقابله با کشتی‌گیران روس عنوان کرد: متأسفانه ما یک واهمه تاریخی از روس‌ها داشتیم که خوشبختانه ظرف مدت اخیر با تمرکز روی نقاط ضعف روس‌ها آنها را دچار مشکل و ضعف کرده‌ایم، اما به هر صورت نمی‌توان جایگاه فنی روس‌ها را نادیده گرفت. در سه رویارویی که هم در المپیک هم در مسابقات جهانی امسال با روس‌ها داشتیم دو پیروزی از آن کشتی‌گیران ما بوده است که امیدواریم در آینده کامل شود.

خادم درباره ادامه حضورش در کشتی و اینکه تا المپیک برزیل ادامه خواهد داد، گفت: امسال سال سختی را داشتیم به خصوص بعد از المپیک وظیفه سنگینی داشتیم چون انتظارات مردم بالا است. انتظارات را با نهایت توان دنبال می‌کنیم و تا زمانی که فضا اجازه دهد با کمال میل وظیفه دارم در خدمت کشتی باشم. امسال کار سختی برای حضور در مسابقات جهانی داشتیم و با زحمات زیاد به رقابت‌ها آمدیم باید نقاط ضعف را جبران کنیم تا از المپیک برزیل با دست پر بازگردیم.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.