• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

تیرانداز ستاد نیروی دریایی آمریکا مدال “مبارزه با تروریسم” داشت

  • کد خبر : 3658
  • 27 شهریور 1392 - 8:02
تیرانداز ستاد نیروی دریایی آمریکا مدال “مبارزه با تروریسم” داشت

دست کم ۶ مدرسه دولتی در شهر واشنگتن دی سی تعطیل شده و وزارت ترابری که در ساختمان مجاور محل تیراندازی است، نیز تعطیل شده است . به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ماجرای تیراندازی در ستاد نیروی دریایی ایالات متحده به تیتر رسانه های آمریکایی بدل شده است. امروز بسیاری از رسانه های این کشور […]

دست کم ۶ مدرسه دولتی در شهر واشنگتن دی سی تعطیل شده و وزارت ترابری که در ساختمان مجاور محل تیراندازی است، نیز تعطیل شده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ماجرای تیراندازی در ستاد نیروی دریایی ایالات متحده به تیتر رسانه های آمریکایی بدل شده است.

امروز بسیاری از رسانه های این کشور با اشاره به ناامنی ایجاد شده در پایتخت آمریکا نگرانی خود را از وضعیت داخلی کشور ابراز کردند.

دیل میل نوشت: کسی که با نفوذ به ستاد نیروی دریایی آمریکا توانست ۱۲ نف را به قتل برساند اتفاقا مدال “مبارزه با تروریسم” را در اختیار داشت.

مرد مهاجم که توسط پلیس کشته شده، توسط نیروهای امنیتی شناسایی شده  و ارون الکسیس، عضو ذخیره پیشین نیروی دریایی آمریکا معرفی شده است اما مقامات پلیس می گویند هنوز مشخص نیست که او چگونه بدون مدارک شناسایی مخصوص به محوطه پایگاه دریایی شهر واشنگتن دسترسی پیدا کرده است و انگیزه او چه بوده است.

مقامات پلیس اعلام کردند، آنها به دنبال شخص دومی هستند که در دوربین های مدار بسته  مشاهده شده و ممکن است در این تیراندازی دست داشته است.
تیراندازی در ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه روی داد. محل واقعه به گزارش سی. ان. ان در پایگاه دریایی در بخش جنوب شرقی شهر واشنگتن (موسوم به Navy Yard) بوده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس گفت گزارشهای رسیده از بیمارستان حاکی است از دو نوع اسلحه در تیراندازی استفاده شده، که ممکن است نشانه حضور دو تیرانداز باشد، یا یک تیرانداز که به دو اسلحه مسلح است.

دست کم ۶ مدرسه دولتی در شهر واشنگتن دی سی تعطیل شده و وزارت ترابری که در ساختمان مجاور محل تیراندازی است، نیز تعطیل شده است .

بامداد دوشنبه فرودگاه ملی ریگان در حومه پایتخت آمریکا نیز به دنبال این تیراندازی به مدت چند ساعت تعطیل و پروازهای آن لغو شد.
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا نیز که قرار بود بامداد دوشنبه پیرامون اقتصاد آمریکا سخنرانی کند، سخنرانی خود را به سبب وقوع تیراندازی مرگبار در مقر نیروی دریایی آمریکا در پایتخت این کشور، به تعویق انداخت و آن را ظهر دوشنبه آغاز کرد.

باراک اوباما در آغاز سخنان خود گفت که جزئیات این واقعه و پی گیری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در این خصوص مرتب به وی گزارش شده و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.