• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

شکست چلسی و دورتموند در شب پیروزی مدعیان

  • کد خبر : 3736
  • 28 شهریور 1392 - 8:46
شکست چلسی و دورتموند در شب پیروزی مدعیان

شکست چلسی و پیروزی تیم‌های مدعی آرسنال ، ناپولی ، میلان و بارسلونا مهمترین نتایج لیگ قهرمانان اروپا بود. به گزارش نبض سحر به نقل از ورزش۳ هفته اول از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام ۸ دیدار به پایان رسید. گروه E چلسی در این گروه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان […]

شکست چلسی و پیروزی تیم‌های مدعی آرسنال ، ناپولی ، میلان و بارسلونا مهمترین نتایج لیگ قهرمانان اروپا بود.

به گزارش نبض سحر به نقل از ورزش۳
هفته اول از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام ۸ دیدار به پایان رسید.

گروه E

چلسی در این گروه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان برابر بازل با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. اسکار در دقایق پایانی نیمه نخست برای چلسی و محمد صالح و مارکو اشترلر برای سوئیس گلزنی کردند.

شالکه در دیگر دیدار این گروه در خانه برابر استوا بخارست به میدان رفت و موفق شد با ۳ گل به برتری برسد . اوچیدا، بواتنگ و درکسلر برای میزبان گلزنی کردند.

جدول گروه

۱- بازل ۳ امتیاز

۲- شالکه ۳ امتیاز

۳- استوا بخارست صفر امتیاز

۴- چلسی صفر امتیاز

گروه F

ناپولی در حساسترین بازی امشب در خانه پذیرای نایب قهرمان فصل قبل بود که در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد . گونسالو هیگواین در دقیقه ۲۹ تک گل ناپولی را در این دیدار به ثمر رساند . پس از این گل یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند اعتراض شدیدی به داور چهارم مسابقه کرد و داور مسابقه او را از نیمکت تیمش اخراج کرد. دقایق پایانی نیمه اول مسابقه رومن وایدن فالر دروازه بان دورتموند نیز به دلیل بیرون آمدن از محوطه جریمه و حمل توپ با دست از زمین مسابقه اخراج شد تا دورتموند نیمه دوم را ۱۰ نفره اغاز کند. در نیمه دوم نیز لورنزو اینزیگن گل دوم ناپولی را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیز زونیگا یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد.

در دیگر دیدار این گروه مارسی و آرسنال در بندر مارسی به مصاف هم رفتند که شاگردان ونگر موفق شدند نوار پیروزی‌های خود را ادامه دهند و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسند. تئو والکات در دقیقه ۶۵ و آرون رمزی ۸۴ گلهای آرسنال را در این دیدار به ثمر رساندند.

جدول گروه

۱- ناپولی ۳ امتیاز

۲- آرسنال ۳ امتیاز

۳- مارسی صفر امتیاز

۴- بوروسیا دورتموند صفر امتیاز

گروه G

آتلتیکو مادرید که این روزها خوب نتیجه می گیرد نیز موفق شد با نتیجه ۳ بر یک زنیت را شکست دهد و ۳ امتیاز اول لیگ قهرمانان اروپا را در خانه نگه دارد. میراندا برزیلی ، آردا توران و لئو باتیستا گلهای میزبان را در این دیدار به ثمر رساندند و تک گل زنیت را در این دیدار هالک مهاجم برزیلی این تیم به ثمر رساند. در دیگر دیدار این گروه استراوین در اتریش برابر پورتو قرار گرفت که در پایان با یک گل شکست خورد. لوچو گونسالس تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

جدول گروه

۱- آتلتیکو مادرید ۳ امتیاز

۲- پورتو ۳ امتیاز

۳- استراوین صفر امتیاز

۴- زنیت صفر امتیاز

گروهH

بارسلونا در اولین دیدار خود در حالی برابر آژاکس به میدان رفت که بازیکنان این تیم با بازوبند مشکی به خاطر درگذشت پدر خراردو مارتینو پای به میدان مسابقه گذاشتند. میزبان در نهایت موفق شد با ۴ گل آژاکس را بدرقه کند. لیونل مسی که دوست نداشت درخشش کریستیانو رونالدو در بازی شب گذشته را بی پاسخ بگذارد اولین گل مسابقه را از روی ضربه آزاد در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند. هر چند مهمان نیز دست و پا بسته نبود و چند فرصت گلزنی روی دروازه بارسلونا ایجاد کرد. مسی در دقیقه ۵۵ خودش و تیمش را دو گله کرد تا بارسلونا خیالش برای پیروزی در این دیدار راحت شود. دقیقه ۷۰ نیز پیکه روی سانتر نیمار گل سوم تیمش را به ثمر رساند. البته این پایان کار نبود و مسی موفق شد یک بار دیگر هم به آژاکس گل بزند تا این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود بارسا به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه میلان برابر سلتیک به میدان رفت و موفق شد با دو گل به پیروزی برسد.کریستین زاپاتا و سولی مونتاری گلهای میلان را در این دیدار به ثمر رساندند.

جدول گروه

۱- بارسلونا ۳ امتیاز

۲- میلان ۳ امتیاز

۳- سلتیک صفر امتیاز

۴- آژاکس صفر امتیاز

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.