• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوان بی‌سرپرست در مجلس

  • کد خبر : 3814
  • 29 شهریور 1392 - 12:17
تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوان بی‌سرپرست در مجلس

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: لایحه حمایت از کودکان و نوجوان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند گفت: این لایحه هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح و در صورت موافقت نمایندگان به تصویب می‌رسد. همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت: در دوره جدید فعالیت بهزیستی بسته‌ها […]

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: لایحه حمایت از کودکان و نوجوان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند گفت: این لایحه هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح و در صورت موافقت نمایندگان به تصویب می‌رسد.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت: در دوره جدید فعالیت بهزیستی بسته‌ها و خدمات جدیدی پیش‌بینی شده است و در این دوره بنا داریم تعداد خدمات خود را به مددجویان و جامعه هدف، گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون خدمات خوبی به جامعه هدف در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود که رضایتمندی جامعه هدف را در بردارد.

هاشمی بیان داشت: با تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این پس معلولان ام‌اس تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار می‌گیرند و بستر ارائه این خدمات پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه به توفیقات به دست آمده از سوی فرزندان تحت پوشش بهزیستی در مسابقات مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی توانمند‌سازی در حوزه‌های مختلف و به خصوص در ورزش است که در دو سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه به آخرین وضعیت لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست اشاره کرد و گفت: این لایحه هم اکنون در کمیسیون‌های مختلف‌ مجلس بررسی شده است و قرار است پس از تعطیلات مجلس در صحن علنی مطرح شود.

هاشمی تصریح کرد: ایرادات گرفته شده از سوی شورای نگهبان در لایحه اشاره شده برطرف شده و پیش‌بینی می‌شود این در لایحه در هفته آینده به تصویب نهایی برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=3814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.