• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

حضور ۱۸ هزار نفر در برنامه‌های کانون‌های مساجد زنجان

  • کد خبر : 3791
  • 29 شهریور 1392 - 9:49
حضور ۱۸ هزار نفر در برنامه‌های کانون‌های مساجد زنجان

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از حضور بیش از ۱۸ هزار نفر در برنامه‌های مختلف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان خبر داد. مرتضی مقدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استقبال شرکت‌کنندگان در کلاس‌های مختلف کانون فرهنگی هنری مساجد در سال جاری بسیار خوب بوده است. وی با […]

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از حضور بیش از ۱۸ هزار نفر در برنامه‌های مختلف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان خبر داد.

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استقبال شرکت‌کنندگان در کلاس‌های مختلف کانون فرهنگی هنری مساجد در سال جاری بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۸ هزار نفر در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کلاس‌های کانون‌های مساجد استان زنجان حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در نقاط مختلف استان برگزار شد.

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، برنامه‌های تفریحی، اردویی، گردشگری، کلاس‌های آموزش قرآنی، احکام، کامپیوتر، خیاطی و … را از جمله برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در سال جاری برشمرد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۴ عنوان کلاس در طول فصل اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان طی سال جاری تشکیل شده است، یادآور شد: ۸۰۰ نفر از مربیان و کادرهای اجرایی نیز در این زمینه با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همکاری داشته‌اند.

مقدمی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های تفریحی و گردشگری سبب افزایش شور و نشاط شرکت کنندگان شده بود، ادامه داد: آموزش کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با روش‌های صحیح زندگی از مهم‌ترین اهداف برگزار این کلاس‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.