• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

دسته عزاداری مردم زنجان الگو در سطح کشور است

  • کد خبر : 3848
  • 29 شهریور 1392 - 23:06
دسته عزاداری مردم زنجان الگو در سطح کشور است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دسته عزاداری مردم زنجان الگو در سطح کشور است. به گزارش نبض سحر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی اظهار داشت: حرکت دستجات عزاداری مردم زنجان در ماه محرم الگو برای سایر استان‌های کشور است و این عزاداری‌ها به طور زنده […]

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دسته عزاداری مردم زنجان الگو در سطح کشور است.

به گزارش نبض سحر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی اظهار داشت: حرکت دستجات عزاداری مردم زنجان در ماه محرم الگو برای سایر استان‌های کشور است و این عزاداری‌ها به طور زنده در شبکه‌های خارجی بازتاب پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید با جدیت آسیب‌های موجود در عزاداری‌ها از بین برود، تصریح کرد‌: شورای هیئت‌های مذهبی زنجان باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای هیئت‌های مذهبی سطح آگاهی و علم آنان را ببرد تا شاهد از بین رفتن برخی از آسیب‌های جزئی در هیئت‌های مذهبی باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز داشت: این اداره کل به جای برگزاری کارگاه‌های بزرگ آموزشی قصد دارد، با برگزاری کارگاه‌های کوچک و با کیفیت که در آن بتوان از نقطه نظرات مسئولان هیئت‌ها نیز بهره گرفت، تلاش می‌کند کیفیت دوره‌های آموزشی را بالا ببرد.

وی ادامه داد: امروز دشمن با استفاده از شبکه عظیم ماهواره‌ای خود تلاش دارد با ایجاد شبهه باعث بدبینی مردم به مسایل فرهنگی و دینی شود و لذا شایسته است، مبلغین و روحانیون با تشریح کامل نقشه های دشمنان به رفع شبهه پراکنی بپردازند.

خدایی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی از ظرفیت بسیار بالایی در توسعه معارف اهل بیت (ع) برخوردارند، گفت: با برنامه‌ریزی خوب فرهنگی در هیئت‌های مذهبی می‌توان سطح فرهنگ دینی مردم را بالا برد.

وی خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی باید تلاش کنند تا متکی به خود باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا همه هیئت‌های مذهبی دارای مجوز رسمی از اداره کل تبلیغات اسلامی باشند تا بتوان از برخی از انحرافات جلوگیری کرد.

وی حضور روحانیون و مبلغین در هیئت‌های مذهبی را ضروری دانست و گفت: خط ما خط وحدت است و امروز دشمن تلاش دارد تا با تفرقه در بین مسلمین به اهداف خود برسد.

خدایی نظارت و بازرسی دقیق از هیئت‌های مذهبی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با بازدید از هیئت‌های مذهبی می‌توان آسیب‌ها را شناسایی و برای رفع آنها دوره‌های آموزشی برگزار کرد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی، رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به ارائه گزارشی از عملکرد شورای هئیت‌های مذهبی استان پرداخت و در ادامه ذبیح‌الله بابایی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی زنجان نیز در زمینه برنامه‌های این شورا به ایراد سخن پرداخت.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.