• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
10

شکست پرسپولیس ۱۰ نفره مقابل سپاهان

  • کد خبر : 3830
  • 29 شهریور 1392 - 22:57
شکست پرسپولیس ۱۰ نفره مقابل سپاهان

تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس ۱۰ نفره به پیروزی رسیدند تا به رده دوم صعود کنند و سرخپوشان تهرانی در جدول لیگ چهارم شوند. در ادامه هفته دهم لیگ برتر سپاهان از ساعت ۲۰ به مصاف تیم پرسپولیس رفت که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.بازی شروعی جنجالی داشت […]

تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس ۱۰ نفره به پیروزی رسیدند تا به رده دوم صعود کنند و سرخپوشان تهرانی در جدول لیگ چهارم شوند.

در ادامه هفته دهم لیگ برتر سپاهان از ساعت ۲۰ به مصاف تیم پرسپولیس رفت که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.بازی شروعی جنجالی داشت و محسن قهرمانی داور مسابقه در دقیقه چهار مسابقه میثم حسینی مدافع پرسپولیس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

حسینی روی مهاجم تیم سپاهان مرتکب خطای پنالتی شده بود.

ضربه پنالتی را هادی عقیلی در دقیقه پنجم به گل تبدیل کرد که داور دستور تکرار ضربه را داد که عقیلی در مرتبه دوم هم پنالتی را گل کرد.

در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس با وجود یک بازیکن کمتر تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام دادند اما این تلاش ثمری نداشت و بازیکنان سپاهان نیز بازی را کنترل کردند و از موقعیت‌های گلزنی خود نتوانستند استفاده کنند. در عوض این تیم سپاهان بود که در دقیقه ۹۰+۴ توسط امید جهان عالیان به گل دوم رسید. سپاهان با این برد ۱۸ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و پرسپولیس با ۱۷ امتیاز چهارم شد. این سومین باخت سرخپوشان تهرانی در این فصل است.

قهرمانی به امید ابراهیمی از سپاهان هم کارت زرد نشان داد.

آخرین دیدار هفته بین دو تیم مس کرمان و استقلال باید برگزار شود که به دلیل صعود استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.