• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

هشت سال دفاع مقدس قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید

  • کد خبر : 3853
  • 29 شهریور 1392 - 23:11
هشت سال دفاع مقدس قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید

امام جمعه زنجان گفت: هشت سال دفاع مقدس قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان به جنگ هشت ساله دفاع مقدس اشاره داشت و اظهار کرد: دشمنان در جنگ تحمیلی در تلاش برای براندازی انقلاب و […]

امام جمعه زنجان گفت: هشت سال دفاع مقدس قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان به جنگ هشت ساله دفاع مقدس اشاره داشت و اظهار کرد: دشمنان در جنگ تحمیلی در تلاش برای براندازی انقلاب و نظام بودند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس با تمام توان از کیان کشور و ارزش‌های دینی و ملی و مذهبی خود دفاع کردند، اضافه کرد: در این جنگ همگان برای دفاع از کشور بسیج شده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران در آغاز جنگ نقشی نداشتند، اضافه کرد: مردم کشور در این هشت سال ثابت کردند که طرفدار جنگ‌افروزی نیستند، اما به هیچ دولتی اجازه تجاوز به کشور را نمی‌دهند.

وی در ادامه با قرائت آیه‌ای در زمینه اینکه « خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه خودشان سرنوشتشان را تغییر دهند» اضافه کرد: درست است که ملت ایران آغازگر جنگ نبودند اما با حضور در صحنه نشان دادند که می‌توانند سرنوشت خود را تغییر دهند.

خاتمی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در حال حاضر کشور به مرحله‌ و جایگاهی رسیده است که ابرقدرت‌ها اذعان می‌کنند، معادلات منطقه بدون دخالت ایران حل شدنی نیست.

وی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌کنم زمانی فرا رسد که کشور‌های ابرقدرت اعتراف کنند که معادلات جهان بدون دخالت ایران قابل حل نیست که این امر نشان از قدرت روزافزون کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به مناسبت‌های موجود در هفته آینده اشاره کرد و گفت: سالروز حمله آمریکا به افغانستان و خسارت‌های وارده به این کشور، فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از مناسبت‌هایی است که در هفته آینده در پیش‌رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه معلمان و مربیان نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارند، اذعان داشت: دانش‌آموزان امانتی در دست معلمان هستند و مربیان باید به نحو احسن از این امانت‌های نگهداری کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.