• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

خودباوری در سایه رهبری رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

  • کد خبر : 3850
  • 29 شهریور 1392 - 23:08
خودباوری در سایه رهبری رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

امام جمعه خرم‌دره گفت: اعتماد به نفس و خودباوری در سایه رهبری رمز پیروزی در دفاع مقدس بود. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره اظهار داشت: در این زیارت عالیه المضامین بخشی از کمالات و فضایل […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: اعتماد به نفس و خودباوری در سایه رهبری رمز پیروزی در دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره اظهار داشت: در این زیارت عالیه المضامین بخشی از کمالات و فضایل ائمه (ع) بازگو شده است، نه همه کمالات و گرنه فضایل آن ذات مقدس بیش از این هاست هر چه از فضایل امامان معصوم (ع) گفته شود باز هم کم است، چرا که ائمه انسان‌های کامل خلفای الهی و آینه تمام نمای جمال و جلال الهی و آیات و نشانه‌های بزرگ الهی‌اند.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت و رشادت و مظلومیت ملت غیرتمند ایران اسلامی است.

خطیب جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه ما امروز هم به دوران طلایی دفاع مقدس جانانه می‌بالیم و افتخار می‌کنیم، ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس از شرف، غیرت، ناموس، دین، نظام نوپای اسلامی و تمامیت ارضی خود دفاع کردیم و این جنگ، جنگ ارزش‌ها و نه جنگ آب و خاک بود.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس تصریح کرد: اعتماد به نفس و خود باوری، شکوفایی استعداد و خلاقیت، رشد باورهای دینی، تولد تفکر بسیجی، رشد فضایل اخلاقی و اسلامی، تحول در صنایع دفاعی، سنجش ظرفیت دفاعی مردم از جمله برکات هشت سال دفاع مقدس است.

نورپور با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس دوست و دشمن خود را شناختیم، خاطر نشان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس یاد گرفتیم که باید روی پای خود بایستیم.

وی با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس ابهت تو خالی شرق و غرب را در هم شکستیم، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس حقانیت خود را بارها و بارها به جهانیان ثابت کردیم.

خطیب جمعه خرم‌دره اظهار داشت: در هشت سال تمام این ملت سرافراز با قامتی استوار در برابر شرق و غرب و دنیای استکبار ایستاد و در سایه الطاف الهی وحدت و انسجام و روحیه عاشورایی و رهبری پیامبر گونه امام عزیز بر دشمن غالب شد.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد اگر مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند به این کشور آسیبی نخواهد رسید و امروز هم اگر مردم متحد و پشتیبان ولایت باشند، کشور آسیب نخواهد دید.

نورپور در ادامه ضمن تبریک بازگشایی مدارس یادآور شد: وجود ۱۲ میلیون ۳۰۰ هزار دانش آموز و بیش از یک‌میلیون معلم بزرگترین سرمایه کشور است، که در صورت هدایت درست می‌تواند جامعه را در عرصه‌های مختلف متحول کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم آموزش و پرورش و معلمان بزرگوار به کیفیت و به روز بودن آموزش و نیز مسایل تربیتی و معنوی بویژه اقامه نمازهای جماعت در مدارس و آشنا کردن دانش‌آموزان با قرآن و اهل بیت (ع) بیشتر عنایت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.