• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

برخورد با موتورسیکلت‌ سوارانی که در اطراف مدارس دخترانه پرسه می‌زنند

  • کد خبر : 3869
  • 30 شهریور 1392 - 7:49
برخورد با موتورسیکلت‌ سوارانی که در اطراف مدارس دخترانه پرسه می‌زنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: با موتورسیکلت‌ سوارانی که در اطراف مدارس دخترانه پرسه می‌زنند، برخورد می‌شود. مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی توسط راهنمایی و رانندگی استان زنجان در بحث بازگشایی مدارس انجام می‌شود. وی با اشاره به […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: با موتورسیکلت‌ سوارانی که در اطراف مدارس دخترانه پرسه می‌زنند، برخورد می‌شود.

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی توسط راهنمایی و رانندگی استان زنجان در بحث بازگشایی مدارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مدارس از جمله اقدامات این نیرو در بازگشایی مدارس است، اضافه کرد: این اقدامات با عنوان طرح مهر در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در ادامه با اشاره به امسال طرح مهر از ۲۶ تا ۱۵ مهر ماه در استان اجرا می‌شود، افزود: از ۱۵ مهر تا پایان فصل مدارس نیز این طرح در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در اطراف و حاشیه مدارس اجرا می شود، اذعان داشت: از هفته‌های قبل تمهیدات لازم به منظور نیروهای راهنمایی در اطراف مدارس صورت گرفته است.

شمس‌آذر در ادامه با بیان اینکه امسال ۳۰۰ نیرو در شهرستان‌های استان طرح مهر را اجرایی می‌کنند، افزود: این نیروها با ترکیب ۴۴ تیم گشتی و ۳۵ نیروی موتوری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح خودروهای مدارس کنترل می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته با موتورسیکلت سوارانی که قصد ویراژ دادن در اطراف مدارس دخترانه را داشته باشند، برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین به برگزاری همایشی در این زمینه اشاره داشت و گفت: در این همایش آموزش‌های لازم به نیروهای طرح مهر داده شده است.

وی با بیان اینکه طرح مهر در اطراف مدارس استان اجرا می‌شود، افزود: تامین امنیت جانی دانش‌آموزان از اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=3869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام متاسفانه به غیر از موتور سواران ، عده ای هم با ماشین سواری مزاحم نوامیس مردمند که خواستار اشد مجازات برای آنان هستیم وانشاا… نیروهای انتظامی خرم دره در جلوگیری و مداومت در این امر مهم حداکثر تلاش خود را داشته باشند . ممنون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.