• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

عوامل ماندگاری دفاع مقدس ایران از منظر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرمدره

  • کد خبر : 4110
  • 04 مهر 1392 - 7:25
عوامل ماندگاری دفاع مقدس ایران از منظر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرمدره

حجت الاسلام مردانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره در گفتگو با نبض سحر از عوامل پیروزی و ماندگاری دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران مطالبی را گفت. حجت الاسلام مردانی  گفت: دفاع مقدس سراغاز ایامی است که یادآور رشادت ها و جانفشانی های جوانان این مرز بوم است.در جنگ تحمیلی ارزشهای دینی به صورت […]

حجت الاسلام مردانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره در گفتگو با نبض سحر از عوامل پیروزی و ماندگاری دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران مطالبی را گفت.

حجت الاسلام مردانی  گفت: دفاع مقدس سراغاز ایامی است که یادآور رشادت ها و جانفشانی های جوانان این مرز بوم است.در جنگ تحمیلی ارزشهای دینی به صورت عملیاتی پیاده شد.

این جنگ تحمیلی تمام باورهای ما را عملیاتی کرد و طبق سفارش مقا م معظم رهبری این جنگ باید ما را تغدیه کند برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران.

نماینده ولی فقیه در سپاه خرمدره افزود:دفاع مقدس موتور محرک انقلاب و قلب تپنده ی این نظام اسلامی است وی در ادامه به بیان عوامل پیروزی  در جنگ ۸ساله اشاره کرد.

وی گفت:مهمترین عامل در پیروزی ما در جنگ تحمیلی عزیزانی بودند که بهترین سرمایه خود را برای نظام دادند و آن جان خودشان بود که در راه خدا دادند.طبق فرمایش امام صادق(ع) بالاتر از هر نیکی نیکی است،تا شخص در راه خدا کشته شود که بالاتر از این دیگر نیکی نیست.رزمندگان اسلام بهترین نیکی را  انجام دادند و آن جان خودشان را در را خدا اهدا کردند.

وی علت اینکه چرا رزمندگان جان خود را در راه خدا دادند دو چیز عنوان کرد:۱-تعبد و تقید به شرعیات ۲-عشق به ولایت

و در حال حاضر هم وظیه ی ما پرچمداری و دفاع از ارزشها و تمام خوبی هاست ومی توان با برجسته کردن اخلاق و ایثارگری ها و گرامیداشت این ارزشها  به وظیفه ی خود عمل کنیم وطبق فرمایش امام خامنه ای:با این ستارگان می توان راه را پیدا کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.