• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
11

مقاوم‌سازی ۶۰ درصد منازل روستایی در خرم‌دره

  • کد خبر : 4167
  • 04 مهر 1392 - 12:14
مقاوم‌سازی ۶۰ درصد منازل روستایی در خرم‌دره

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: نزدیک به ۶۰ درصد ساختمان‌های روستایی شهرستان خرم‌دره مقاوم‌سازی شده است. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه عمران و مسکن این شهرستان به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره و گفت: حماسه جاودان هشت سال دفاع مقدس در حفظ و اعتلای آرمان‌ها و […]

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: نزدیک به ۶۰ درصد ساختمان‌های روستایی شهرستان خرم‌دره مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه عمران و مسکن این شهرستان به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره و گفت: حماسه جاودان هشت سال دفاع مقدس در حفظ و اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون نگینی بر تارک همیشه تاریخ خواهد درخشید.

وی افزود: این دوران به عنوان نماد مقاومت‌، ایستادگی و پایداری امت بزرگ ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است که محصول آن طنین بیداری ملت‌های اسلامی و آزاده در جهان امروزی است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: امیدواریم در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است، با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای وصول اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از خون شهیدان، شاهد پیشرفت همه جانبه کشور و شهرستان خرم‌دره باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان خاطرنشان کرد: فضاسازی مناسب شهر و روستا صورت گرفته و مسئولان در این هفته با مردم دیدار می‌کنند.

نوری‌پور با اشاره به افتتاح ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: اقدامات و فعالیت‌های تاثیرگذار بنیاد مسکن برای محرومیت‌زدایی از چهره روستاها بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۶۰ درصد ساختمان‌های روستایی شهرستان خرم‌دره مقاوم‌سازی شده است، عنوان داشت: این میزان در برخی از روستاها به ۹۰ درصد هم می‌رسد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: این شهرستان می‌تواند در بحث اجرای طرح‌های هادی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی به عنوان پایلوت در این زمینه باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.