• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
7

نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

  • کد خبر : 4170
  • 04 مهر 1392 - 13:18
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل […]

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.

کنترل ترافیک نت – آندروید


نرم افزاری جهت مانیتورینگ و مشاهده کامل تمام اطلاعات و دیتا های رد و بدل شده در سیستم عامل اندروید که برروی تمام گوشی های اندروید قابل نصب و استفاده می باشد و از کلیه دیتا ها پشتیبانی کرده از جمله ۲G/3G, Wi-Fi که میزان مصرف گوشی شما را به راحتی به نمایش میگذارد و امکان عدم دسترسی یا دسترسی را برای شما فراهم میکند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

تمام ابزارها در یک نرم افزار – سیمبین


دانلود پک نرم افزار سیلور ابزار کاربردی Silver Pack Tools برای Symbian^3 Anna Belle – مجموعه ای بی نظیر از ابزارهای کاربردی برای گوشی های سیمبیان در یک پک سیلور با حجمی کم برای شما تدارک دیده ایم که شما با استفاده از این پک میتوانید تمامی نیاز خود را در برطرف کرده و تمامی برنامه های کاربردی را در یک جا برای خود جمع کنید.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

آنتی ویروس – جاوا


دانلود آنتی ویروس Antivirus v1.1 جاوا که برای گوشی های فاقد سیستم عامل بسیار مناسب می باشد.این آنتی ویروس اولین آنتی ویروسی است که با فرمت جاوا به شهرت رسیده است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=4170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.