• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11

اکبری‌راد: اتوبوس‌ها دارای استاندارد داخلی و خارجی است/ لزوم بازنگری در الزامات قانونی

  • کد خبر : 4213
  • 05 مهر 1392 - 17:52
اکبری‌راد: اتوبوس‌ها دارای استاندارد داخلی و خارجی است/ لزوم بازنگری در الزامات قانونی

مدیرعامل شرکت تولید کننده اتوبوس اسکانیا با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها دارای استانداردهای بین‌المللی و داخلی هستند، گفت: الزامات قانونی برای بهره‌برداری باید بازنگری شود. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالله اکبری راد در برنامه تلویزیونی مناظره با اشاره به اینکه تمام محصولات تولید شده توسط شرکت ایرانی که ۷ مدل را شامل […]

مدیرعامل شرکت تولید کننده اتوبوس اسکانیا با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها دارای استانداردهای بین‌المللی و داخلی هستند، گفت: الزامات قانونی برای بهره‌برداری باید بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالله اکبری راد در برنامه تلویزیونی مناظره با اشاره به اینکه تمام محصولات تولید شده توسط شرکت ایرانی که ۷ مدل را شامل می‌شود زیر نظر شرکت اصلی در سوئد انجام می‌شود گفت: ما قطعات خودرو را به صورت CKD وارد کشور می‌کنیم و اتاق اتوبوس با نظر مهندسان سوئدی طراحی و قطعات روی آن نصب می‌شود و تمامی مراحل با نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عقاب افشان (تولید کننده اتوبوس اسکانیا در ایران) افزود: این کالا منطبق با استاندارهای جهانی از جمله CE اروپا و مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است.

وی  در مورد حادثه تصادف اتوبوس در اتوبان تهران – قم گفت: الزامات قانونی در زمان تولید در مرحله اول است که در این راستا دو کار مناسب انجام شده که یکی آموزش برای بهره‌بردار خودرو و دیگری گارانتی بدون محدودیت برای مدت یک سال.

اکبری‌راد تصریح کرد: زمانی که بهره‌بردار اتوبوس را وارد ناوگان می‌کند از حیطه مسئولیت ما خارج است زیرا برخی از بهره‌برداران تزئینات یا قطعاتی به خودرو اضافه می‌کند که به سیستم خودرو آسیب می‌رساند.

وی افزود: طبق بند ۸ قانون حمایت از مصرف‌کننده مصوب سال ۸۶ شرکت سازنده موظف است تولید خود را انجام دهد اما اگر کاربر دخل و تصرفی در محصول انجام دهد هیچ خدماتی نمی‌تواند ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: الزامات قانونی برای بهره‌برداری باید بازنگری شود و ما آمادگی کاملی در این خصوص داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.