• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

فعال شدن ستاد دیدارهای هاشمی رفسنجانی در جماران

  • کد خبر : 4219
  • 05 مهر 1392 - 18:00
فعال شدن ستاد دیدارهای هاشمی رفسنجانی در جماران

وقتی دو سه ماه بعد از پذیرش قطعنامه به محضر امام رسیدم ایشان به من گفتند امروز احساس می کنم که نوشیدن جام زهر چقدر برایم شیرین بود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا همزمان با افزایش دیدارهای رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اقشار مختلف مردم شنیده شده این مراسم و دیدارها ادامه یافته و […]

وقتی دو سه ماه بعد از پذیرش قطعنامه به محضر امام رسیدم ایشان به من گفتند امروز احساس می کنم که نوشیدن جام زهر چقدر برایم شیرین بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا همزمان با افزایش دیدارهای رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اقشار مختلف مردم شنیده شده این مراسم و دیدارها ادامه یافته و احتمالا هر هفته ۵ شنبه ها این دیدارها در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

دیدار اخیر هاشمی رفسنجانی با برخی از خانواده های شاهد با حاشیه هایی همراه بود . برخی از حاضرین نسبت به سخنانی که در این جلسه توسط عده ای مطرح شد اعتراض کرده و آنها را نظرات همه خانواده شهدا ندانستند.

هاشمی رفسنجانی در این دیدار گفته است که امام خمینی چندماه بعد از پایان جنگ گفته اند امروز احساس می کنم نوشیدن جام زهر چقدر برایم شیرین بود!

سایت هاشمی در این باره نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به سوء استفاده هایی که برخی مغرضان سیاسی از تعبیر جام زهرامام راحل می کنند، تاکید کرد: وقتی کسی خود را به خواب زده، قابل بیدار شدن نیست چرا که اگر اندکی انصاف داشتند چشم خود را به نتیجه پذیرش قطعنامه و دیدن سرنوشت مشابه صدام و منافقین و ظفرمندی ملّت ایران در پایان ۸ سال دفاع مقدس نمی بستند.

ایشان ضمن توصیه به فرزندان شهداء برای درک پیروزی عظیم ۸ سال دفاع مقدس که حاصل دلاورمردی پدرانشان بوده، به خاطره ای کوتاه اشاره کرد و گفت: وقتی دو سه ماه بعد از پذیرش قطعنامه به محضر امام رسیدم ایشان به من گفتند امروز احساس می کنم که نوشیدن جام زهر چقدر برایم شیرین بود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از محضر امام خواستم مسئولیت پذیرش قطعنامه را به من بسپارند ولی ایشان با عظمت و بزرگواری تاریخی خود شخصاً این مسئولیت را بر عهده گرفتند، تاکید کرد: بزرگترین آموزه امام به ما نهراسیدن از دادن آبرو در پای مصلحت مردم بود.

این سخنان تا کنون از زبان امام خمینی رحمه الله علیه نقل نشده بود.

هاشمی در این جلسه همچنین گفته است: دنیا شاهد آغاز عزت دوباره ایران در نیویورک بود و آنچه اتفاق افتاد آغاز مسیر جدیدی است که پیروزی ایران در مجامع جهانی را در پی دارد.

گفته می شود قدرت الله علیخانی مسئولیت هماهنگی دیدارهای هاشمی را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.