• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل موفقیتی برای نظام بود

  • کد خبر : 4210
  • 05 مهر 1392 - 17:49
سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل موفقیتی برای نظام بود

امام جمعه خرم‌دره گفت: سخنرانی رئیس جمهور، دکتر حسن روحانی در سازمان ملل بسیار متین، منطقی و عزت‌مندانه و یک موفقیت برای نظام اسلامی بود. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با استناد به فراز «واتا کم […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: سخنرانی رئیس جمهور، دکتر حسن روحانی در سازمان ملل بسیار متین، منطقی و عزت‌مندانه و یک موفقیت برای نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با استناد به فراز «واتا کم الله مالم یوت احدامن العالمین» اظهار داشت: خداوند متعال به امامان معصوم (ع) چیزهایی داده است که به احدی از عالمیان نداده، از آن جمله علم و آگاهی گسترده که در روایات داریم ائمه معصومین منبع و مخزن علم و اندیشه‌اند، علم ماکان و مایکون و هر آنچه در عالم هست نزد آنان است.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس یادآور شد: ملت عزیز ما هشت سال تمام با دست خالی در برابر دشمن قدار و بی رحمی که از هر نوع حمایت و کمک دنیای استکبار برخوردار بود مردانه ایستاد.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه باید دید چه عواملی باعث آن مقاومت و دفاع جانانه در دفاع مقدس شد، تصریح کرد: در کنار اتحاد و انسجام توده ملت و خواص و رهبری، امام عزیز هوشیاری مردم و ایثار و فداکاری و حاکمیت معنویت و دین مداری علت ایستادگی ملت در مقابل دشمنان بود.

وی با بیان اینکه موتور محرک جبهه‌ها و حرکت رزمندگان ما معنویت بود، ادامه داد: در دفاع مقدس رزمندگان با سلاح توکل و توسل و دینداری پیش ‌رفتند و امروز هم ما برای حفظ نظام اسلامی و دست آوردهای آن به حفظ و تقویت معنویت دیداری و ارزش‌های الهی و اسلامی و حاکمیت حجاب و عفاف نیازمندیم.

نورپور با بیان اینکه برادران حجاب قانون مسلم خداست و حجاب ضامن سلامت و امنیت اخلاقی و اجتماعی است، اظهار داشت: حجاب بنیاد خانواده‌ها را مستحکم می‌کند و حجاب و عفاف عزت آفرین است.

وی با بیان اینکه قانون عفاف و حجاب در سال ۸۴ تصویب شد ولی با کمال تاسف تا به امروز اجرا نشده است، گفت: ما از دولت محترم انتظار داریم این قانون مصوب را اجرایی و از قوه قضاییه و مجلس محترم می‌خواهیم نسبت به عفاف و حجاب حساس بوده و چاره‌ اندیشی کنند.

خطیب جمعه خرم‌دره خطاب به مسئولان تصریح کرد: نگذارید قانون خدا بر زمین بماند، نگذارید دشمن قسم خورده از را ترویج ابتذال به اهداف شوم خود برسد.

وی در ادامه به سخنرانی ریاست محترم جمهوری در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: سخنرانی جناب آقای دکتر روحانی بسیار متین، منطقی و عزت مندانه و یک موفقیت برای نظام اسلامی بود.

اشاره به عصبانیت رژیم صهیونیستی از رویدادهای سازمان ملل گفت: عصبانیت رژیم صهیونیستی گواه روشن بر این موفقیت است، امیدواریم دنیا صدای حق‌طلبانه این ملت را شنیده و در برابر حقوق این ملت سر تعظیم فرود آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.