• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

آمریکا توان حمله به سوریه را ندارد

  • کد خبر : 4358
  • 07 مهر 1392 - 22:35
آمریکا توان حمله به سوریه را ندارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به عقب نشینی آمریکا از حمله به سوریه گفت: این عقب نشینی به خاطر نخواستن آمریکا نیست بلکه به خاطر عدم توانایی و موفقیت آمیز نبودن حمله است. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به عقب نشینی آمریکا از حمله به سوریه گفت: این عقب نشینی به خاطر نخواستن آمریکا نیست بلکه به خاطر عدم توانایی و موفقیت آمیز نبودن حمله است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای بسیج جامعه پزشکی با اشاره به آیات قرآنی که در آن به ارج و مقام شهدا اشاره شده است، اظهار داشت: آیات قرآنی بیانگر این است که کسی توان و قدرت قدرشناسی و ارزش‌گذاری مقام شهید را در این دنیا ندارد.

وی به قدر و ارزش جهادگر در نزد خداوند اشاره کرد و افزود: شهید هم محتاج قدرشناسی ما نیست و اگر مجلس و جلسه‌ای در این‌باره برگزار می‌شود موید نیاز ما به آنها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هفته دفاع مقدس را بیانگر تجلیل از فعل خدایی آنهایی اعلام کرد که با نثار جان خود امنیت و اقتدار ایران اسلامی تثبیت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: جایگاه فعل خدایی رزمندگان اسلام فقط توسط خود خداوند مشخص و پرداخت می‌شود.

متین به لقبی که برای دفاع مردم ایران از سرزمین خود در مقابل تهاجم انتخاب شده است، اشاره و تصریح کرد: عنوان دفاع مقدس به معنای تقدس بخشی به این دفاع نیست بلکه جوانانی که این دفاع را انجام دادند، مقدس هستند.

وی الگو بخشی رزمندگان در دوران دفاع را از دلایل مقدس شدن اقدام آنها در دفاع از ایران و نظام برشمرد و گفت: این جوانان الگوی نسل حاضر و آینده در فردا روزی هستند که مشکلی برای کشور به وجود می‌آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه خواندن تاریخ موجب آشنایی ما با گذشته می‌شود، اضافه کرد: درس گرفتن از تاریخ همان فلسفه یادگیری تاریخ است که مهم‌ترین از بخش نخست محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس همان فلسفه آن است که یادآور ادامه دفاع مقدس ما است که این هفته به صورت نماد و سمبل آن محسوب می‌شود.

متین به عقب‌نشینی آمریکا در مقطع کنونی از حمله نظامی به سوریه اشاره و تصریح کرد: این عقب‌نشینی یک دلیل بیشتر ندارد و آن حالت برتر دفاعی ایران است.

وی تاکید کرد: اگر ارزیابی‌های آمریکا بیانگر موفقیت حمله نظامی به سوریه بود مطمئن باشید این کار را بدون هیچ دغدغه‌ای انجام می‌داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به بنیه‌های مستحکم دفاعی ایران در حال حاضر اشاره کرد و گفت: آمریکا نباید بگوید حمله نمی‌کنم بلکه باید بگوید توانایی حمله ندارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.