• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

رونمایی از لوگوی گردشگری استان زنجان

  • کد خبر : 4340
  • 07 مهر 1392 - 13:11
رونمایی از لوگوی گردشگری استان زنجان

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از رونمایی از لوگوی گردشگری استان همزمان با هفته گردشگری خبر داد. ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برگزاری هشتمین جشنواره ملی آش در استان زنجان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری […]

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از رونمایی از لوگوی گردشگری استان همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برگزاری هشتمین جشنواره ملی آش در استان زنجان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بازدید رایگان از اماکن، جاذبه‌های تاریخی و موزه‌های استان زنجان اضافه کرد: به مناسبت هفته گردشگری بازدید از این اماکن رایگان اعلام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه انجام کارهای مختلفی در قالب اقدامات فرهنگی توسط این اداره کل در هفته گردشگری برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: برگزاری تورهای مختلف در استان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه گردشگری و تورهای مختلف به مناسبت هفته گردشگری در استان زنجان ادامه داد: لوگوی گردشگری استان زنجان نیز همزمان با هفته گردشگری و در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری آش ایرانی رونمایی می‌شود.

اجلی با بیان اینکه هفته گردشگری با هفته سالمندان مقارن شده است، یادآور شد: تفاهمنامه‌ای نیز با کمیته امداد امام خمینی به منظور بازدید رایگان سالمندان از جاذبه‌های مختلف استان منعقد و شرایط لازم برای این امر فراهم شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=4340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.