• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

پرداخت ۹ میلیارد‌ریالی مستمری به مددجویان خرم‌دره‌ای

  • کد خبر : 4346
  • 07 مهر 1392 - 13:14
پرداخت ۹ میلیارد‌ریالی مستمری به مددجویان خرم‌دره‌ای

رئیس کمیته امداد خرم‌دره گفت: سال گذشته به مددجویان مبلغ ۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون و ۳۵۰ هزارریال مستمری پرداخت شد. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، ابوالفضل احمدی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به کمک‌های صورت گرفته به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خرم‌دره خاطرنشان کرد: سال گذشته […]

رئیس کمیته امداد خرم‌دره گفت: سال گذشته به مددجویان مبلغ ۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون و ۳۵۰ هزارریال مستمری پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، ابوالفضل احمدی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به کمک‌های صورت گرفته به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خرم‌دره خاطرنشان کرد: سال گذشته به مددجویانی که در قالب طرح شهید رجایی و مددجویی زیر پوشش کمیته امداد خرم‌دره‌ هستند مبلغ ۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون و ۳۵۰ هزار‌ریال مستمری پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت ۶۳ مورد کمک هزینه خرید جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره در سال گذشته اظهار داشت: ۴۲ مورد نیز در سال گذشته کمک هزینه ازدواج به فرزندان پسر مددجویان به ارزش ۸۴ میلیون‌ریال پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اجرای طرح رضوان مبنی بر مساعدت مردم و افراد خیر برای خرید ساختمان مسکونی و یا اهدای زمین برای احداث مسکن برای مددجویان در شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: این طرح سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزارریال اجرا شد.

وی به ۱۰ مورد احداث و کمک به خرید مسکن شهری توسط این اداره در سال ۹۱ اشاره و اضافه کرد: برای این امر مبلغ ۶۰۰ میلیون‌ریال هزینه شده است.

احمدی تکمیل ساختمان‌های مسکونی روستایی را ۲۴ مورد اعلام و خاطرنشان کرد: در این زمینه مبلغ ۱۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار‌ریال هزینه شد.

وی با اشاره به تعمیرهای جزئی و کلی منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: سال گذشته در این زمینه ۱۳۸ مورد به مبلغ ۳۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت ۳۰۴ نفر و تعداد دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خرم‌دره ۵۴ نفر است.

وی با اشاره به برگزاری مناسبت‌های سال و مراسم‌های جامعه هدف و خدمات فرهنگی اضافه کرد: در سال گذشته برای این امر مبلغ ۵۹۹ میلیون ریال هزینه شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. نبض سحر افتخار خرمدره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.