• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
6

تحصیل دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در ۶۱ کلاس درس

  • کد خبر : 4428
  • 08 مهر 1392 - 23:43
تحصیل دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در ۶۱ کلاس درس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در ۶۱ کلاس درس در خرم‌دره تحصیل می‌کنند. احمد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به تحصیل یک هزار و ۵۴۸ دانش‌آموز در مدارس مقطع راهنمایی این شهرستان خاطرنشان کرد: این تعداد دانش‌آموز در ۲۲ مدرسه مشغول به تحصیل هستند. […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در ۶۱ کلاس درس در خرم‌دره تحصیل می‌کنند.

احمد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به تحصیل یک هزار و ۵۴۸ دانش‌آموز در مدارس مقطع راهنمایی این شهرستان خاطرنشان کرد: این تعداد دانش‌آموز در ۲۲ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: این دانش‌آموزان در ۶۱ کلاس درس به کسب علم و دانش مشغول هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کرده‌اند، بیان داشت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همه همکاران و دانش‌آموزان، همه نقشه‌های شوم و پلید دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی خنثی می‌شود.

بختیاری با تاکید بر لزوم تداوم روحیه استکبارستیزی از سوی قشر دانش‌آموز تصریح کرد: دانش‌آموزان با حماسه‌آفرینی در صحنه‌های انقلاب‌، نقش ویژه‌ای در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ نرم یک توطئه تمام‌عیار بر علیه دانش‌آموزان و جوانان را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌ها سعی در انحراف جوانان دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر از پیشرفت‌های علمی ما دچار وحشت و نگرانی شده‌اند و درصدد جلوگیری از این موضوع هستند که به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای در این زمینه است.

بختیاری با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بیان داشت: اگر امروز می‌بینیم که در زمینه فناوری هسته‌ای در دنیا زبانزد هستیم، این مهم نتیجه توجه به علم و تفکر بسیجی و همت و تلاش مضاعف بوده است.

وی با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام ابراز داشت: معلمی شغل مقدس و خطیری محسوب شده و معلمان نقش غیر قابل انکاری در توسعه کشور دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره افزود: دانش‌آموزان باید سخنان نیک و شایسته معلمان خود را سرلوحه زندگی قرار داده و با احترام نسبت به جایگاه معلم، با کسب علوم و دانش در مسیر توسعه نظام گام بردارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.