• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

رهبر معظم انقلاب درگذشت روحانی مجاهد شیخ مصطفی رهنما را تسلیت گفتند

  • کد خبر : 4590
  • 11 مهر 1392 - 7:57
رهبر معظم انقلاب درگذشت روحانی مجاهد شیخ مصطفی رهنما را تسلیت گفتند

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت روحانی مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام شیخ مصطفی رهنما را تسلیت گفتند. به گزارش نبض سحر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی مجاهد مرحوم حجت الاسلام شیخ مصطفی رهنما را تسلیت گفتند. متن […]

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت روحانی مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام شیخ مصطفی رهنما را تسلیت گفتند.

به گزارش نبض سحر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی مجاهد مرحوم حجت الاسلام شیخ مصطفی رهنما را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در گذشت روحانی مجاهد مرحوم حجه الاسلام آقای شیخ مصطفی رهنما رحمه الله علیه را به بازماندگان و دوستان و همفکران ایشان تسلیت میگویم.

تلاش خستگی‌ناپذیر این روحانی پارسا در مبارزه‌ قلمی و فکری برای مسأله‌ فلسطین که از جوانی تا کهنسالی و در بیش از نیم قرن ادامه داشت، چهره‌ئی نادر و تحسین برانگیز از وی در ذهن همه‌ کسانی که این عالمِ متواضع و پر استقامت را می‌شناختند، ترسیم می‌کرد.

از خداوند رحمت و علوّ درجات برای ایشان مسألت میکنم.

سیّد علی خامنه‌ای

۱۰/مهرماه/۱۳۹۲

انتهای پیام/

مراسم ختم شیخ مصطفی رهنما از مبارزین دهه‌ ۳۰ و از اولین فعالان قضیه فلسطین عصر امروز (چهارشنبه) در مسجد الجواد(ع) واقع در میدان هفت ‌تیر تهران با حضور شخصیت‌های سیاسی کشور برگزار شد.

در این مراسم اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، علی‌اکبر محتشمی‌پور، هادی خامنه‌ای، قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار علایی، حجت‌الاسلام شهیدی نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و رئیس این بنیاد، سیدمهدی طالقانی فرزند آیت‌الله طالقانی، مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس و رسول منتجب‌نیا حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=4590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.