• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

  • کد خبر : 4673
  • 12 مهر 1392 - 16:49
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل […]

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.

بلاک کردن تماس ها – آندروید


Call & SMS Blocker که جدیدا منتشر شده است برنامه ای جهت مدیریت تماس های ناخواسته و مزاحمین می باشد,که شما می توانید به آسانی هر چه تمام تر شماره هایی را که نمیخواهید با شما در تماس باشند یا اس ام اس ارسال کنند را مسدود میکنید,حتی شماره های ناشناس, که از ویژگی های برنامه اندروید Call & SMS Blocker دسترسی سریع و کار و تنظیمات آسان می باشد.

دانلود

نرم افزار ویرایش عکس – سیمبین


نرم افزار ویرایش و میکس روی عکس PhotoFunia Symbian^3 Anna Belle – یک سوپر برنامه برای گوشی های نوکیا که با استفاده از این برنامه کارامد به راحتی میتوانید بر روی تصاویر خود ویرایش انجام داده و بروی آنها هر اندازه که دوست دارید افکت بگذارید.

دانلود

ویرایشگر تصاویر – آیفون


iColorama S یک ویرایشگر قدرتمند تصاویر می باشد و جزو پرکاربردترین برنامه های گوشی های آیفون به شمار می رود که با استفاده از این برنامه شما میتوانید افکت و نورپردازی و هرچه برای ویرایش چهره و تصاویر به کار می رود را اعمال نمایید.

دانلود

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.