• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
8

آمار جرائم خشن در استان زنجان صفر است

  • کد خبر : 4767
  • 13 مهر 1392 - 18:08
آمار جرائم خشن در استان زنجان صفر است

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه جرائم خشن که موجب تحریک افکار عمومی می‌شود در زنجان رخ نداده، گفت: آمار جرائم خشنی مانند آدم ربایی و سرقت مسلحانه در زنجان صفر است. مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وضعیت مناسب استان زنجان در حوزه پیشگیری از […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه جرائم خشن که موجب تحریک افکار عمومی می‌شود در زنجان رخ نداده، گفت: آمار جرائم خشنی مانند آدم ربایی و سرقت مسلحانه در زنجان صفر است.

مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وضعیت مناسب استان زنجان در حوزه پیشگیری از جرائم اظهار داشت: با وجود افزایش مشکلات اقتصادی طی شش ماهه دوم سال گذشته این وضعیت مطلوب زنجان در این حوزه همچنان حفظ شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی منجر به افزایش جرائم از جمله سرقت‌ها و توزیع مواد مخدر در جامعه می‌شود، افزود: با وجود همه این مشکلات زنجان جایگاه خود را در بین استان‌های امن کشور حفظ کرده است.

این مسئول وضعیت مطلوب زنجان را به لحاظ امنیت نتیجه علاقمندی خود مردم به حفظ امنیت دانست و اضافه کرد: مردم زنجان به لحاظ خصوصیات خاص خود از جمله نجابت و مشارکت‌های اجتماعی نقش مهمی در جایگاه برتر استان حوزه امنیت دارند.

جعفری به افزایش ۶۵ درصدی سرقت‌ها در استان زنجان اشاره و اضافه کرد: آمار کشف‌ یک هزار ۳۲۶ فقره‌ای سرقت‌های سال گذشته به یک هزار و ۸۰۳ فقره در سال جاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه جرائم خشن که موجب تحریک افکار عمومی می‌شود در زنجان رخ نداده، اضافه کرد: جرائم خشنی مانند آدم ربایی، سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف در زنجان طی شش ماه گذشته روی نداده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان متذکر شد: بررسی پرونده‌های تجاوز به عنفی که در زنجان تشکیل شده بیانگر جدی نبودن این پرونده از حیث تجاوز به عنف است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: تقریبا هیچ پرونده تجاوز به عنفی در زنجان کشف نشده باقی نمانده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.