• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

همه دهک ها فعلا یارانه می گیرند

  • کد خبر : 4774
  • 14 مهر 1392 - 7:32
همه دهک ها فعلا یارانه می گیرند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دولت و مجلس در جلسه امروز این کمیسیون توافق کردند که فعلا دهکی از دریافت یارانه‌ها حذف نشود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سیدسعید زمانیان دهکردی نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت با محمدباقر نوبخت معاون […]

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دولت و مجلس در جلسه امروز این کمیسیون توافق کردند که فعلا دهکی از دریافت یارانه‌ها حذف نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سیدسعید زمانیان دهکردی نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت با محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به فارس گفت: در این جلسه لایحه اصلاحیه بودجه ۹۲ مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در اصلاحیه لایحه بودجه ۹۲ درباره صندوق توسعه ملی بحث و تبادل نظر شد که به نتیجه‌ای نرسید؛ البته دولت و مجلس توافق کردند بحث پیرامون اصلاحیه بودجه ۹۲ ادامه یابد.

زمانیان لایحه اصلاحیه بودجه را دارای اهمیت ویژه دانست و گفت: در این زمینه باید کار تخصصی ویژه صورت گیرد و به راحتی نمی‌توان در این باره تصمیم‌گیری کرد.

این نماینده مردم در خانه ملت از توافق نمایندگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه برای برگزاری جلسات هر روز تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره لایحه اصلاحیه بودجه خبر داد.

وی همچنین درباره پیشنهادی مبنی بر حذف یارانه سه دهک گفت: در رابطه با این موضوع بحث‌هایی صورت گرفت اما تصمیمی اتخاذ نشد.

زمانیان با بیان اینکه قرار شد دولتمردان اقدامات تحقیقاتی گسترده‌ای در زمینه دهک‌ها انجام دهند، تصریح کرد: فعلا در این زمینه اقدامی صورت نمی‌گیرد تا بررسی‌های دولت به نتیجه برسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: مجلس و دولت به این نتیجه رسیدند که در حال حاضر حذف عده‌ای دریافت یارانه قابل قبول نیست و بایستی پس از انجام اقدامات کارشناسی دولت و مجلس به جمع‌بندی رسیده و تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.