• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

آمریکا «تروریست بالذات» است

  • کد خبر : 4973
  • 16 مهر 1392 - 13:38
آمریکا «تروریست بالذات» است

دولت آمریکا به سبب قتل وحشیانه Miriam Garey و نقض مواد ۳ و ۱۱ اعلامیه جهانی حقوق بشر، ناقض حقوق انسانی بوده و نشان دهنده این است که آمریکا نه تنها حامی تروریست‌های منافق و تکفیری است بلکه خود «تروریست بالذات» است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، جمعی از فعالان زن حقوق بشر کشورمان […]

دولت آمریکا به سبب قتل وحشیانه Miriam Garey و نقض مواد ۳ و ۱۱ اعلامیه جهانی حقوق بشر، ناقض حقوق انسانی بوده و نشان دهنده این است که آمریکا نه تنها حامی تروریست‌های منافق و تکفیری است بلکه خود «تروریست بالذات» است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، جمعی از فعالان زن حقوق بشر کشورمان در اعتراض به کشته شدن زن ۳۴ ساله سیاهپوست آمریکایی مقابل دیدگان فرزندش توسط پلیس فدرال آمریکا، لحظاتی پیش در جلوی دفتر سازمان ملل تجمع کردند.

لاله افتخاری عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی که به نمایندگی از نمایندگان زن خانه ملت در این تجمع حضور داشت، در سخنانی این عمل پلیس فدرال آمریکا را محکوم کرد.

در این تجمع بیانیه‌ای که توسط بسیج جامعه زنان منتشر شده است نیز قرائت شد که متن بیانیه به این شرح است:

 

بار دیگر دست ناقض حقوق بشر از آستین پلیس کشوری بیرون آمد که “حقوق بشر” را چون چوب بر سر ملت‌های دیگر فرو می‌آورد و آواز دفاع از حق انسانی را با بدترین آوای گوش خراش در چهار سوی جهان طنین می‌اندازد.

این بار هم نه برای نخستین بار بلکه از روی عادت انسان کشی، نژادپرستی و زیر پا له کردن کرامت انسانی، پلیس خشن فدرال آمریکا کتاب سیاه حقوق بشر خود را ورقی دیگر زد و مادری جوان و بیمار را جلوی چشمان کودک خردسالش با گلوله‌ای مرگبار فقط به جرم بد رانندگی کردن از پای درآورد.

 

به راستی کدامین محکمه می‌تواند این خطای بزرگ ضد بشری را توجیه کرده و گردن آویز قهرمانی را بر گردن عاملان این جنایت بیاویزد.

شیطان بزرگ استکبار، گرگ صفت به جان ملت خود افتاده است و با کشتن زن جوانی که جرمش هنوز محرز نشده، قصد دارد قدرت پوشالی و هیبت مترسک مانند خود را به رخ جهانیان بکشاند.

 

تاریخچه عملکرد پلیس فدرال آمریکا و محکمه‌های فرمایشی آن در اعدام زن عقب افتاد، کشتن کشیش مصری، کتک زدن دانش آموزان دختر و کشتن و زندانی کردن سیاه پوستان به جرم های واهی و اثبات نشده کاری کرده است که افکار عمومی جهان نه از این اتفاق شوک زده بلکه نگران ملتی شوند که دولتمردانش فقط شعارهای زیبا و عوام فریب حقوق بشر را سر می‌دهند.

کشوری که گویی در قرن ۲۱ به نوع جدیدی برده داری را با ملت خود به آزمون خطا گذاشته است و قطعاً روزی خواهد رسید که اختلافات و نارضایتی‌های عمومی سیطره دوروغین آن را بر باد دهد.

 

دست و پایکوبی نمایندگان مجلس آمریکا برای کشته شدن “میریام کاری” درحالی‌که همواره با فریبکاری خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کنند، باردیگر نشان داد که خود به هیچ قانون حقوق بشری پایبند نبوده و هیاهو و جنجالی که بر سر حقوق بشر در جهان به راه می‌اندازد ادعایی بیش نیست، تا از این رهگذر منافع خود را در کشورهای جهان حفظ کرده و آنانی را که در مقابل ظلم‌ها و زورگویی‌هایشان قد علم می‌کنند به انزوا کشاند و خود یکه‌تاز دنیای مادی و سرمایه داری ساختگی خویش باشد.

 

آمریکا بداند فریاد مظلومیت مسلمانان، زنان، دختران و کودکانی که با سیاست ضد انسانی و تروریستی آنها رخ در نقاب خاک کشیده اند؛ مزید بر خون ریخته شده «میریام کری» خواهد شد و قلب ظالمان و خودکامگان مردم فریب را نشانه خواهد رفت و ستون های کاخ سیاه استکبار را به زیر خواهد کشید و این است قول و پیشگویی صادقانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در فروپاشی آمریکا با اختلافات درونی.

 

و در اینجا توجه شما را به قوانین حقوق بشری که خود داعیه آن را دارید جلب می کنیم؛

طبق ماده ۳ اعلامیه جهانی حقوق بشر: « هر فردی سزاوار و محق به زندگی، آزادی و امنیت فردی است.»

و ماده ۱۱ اعلامیه جهانی حقوق بشر:

۱. هر شخصی متهم به جرمی کیفری، سزاوار و محق است تا زمان احراز و اثبات جرم در برابر قانون، در محکمه‌ای علنی که تمام حقوق وی در دفاع از خویشتن تضمین شده باشد، بی گناه تلقی شود».

 

۲.« هیچ احدی به حسب ارتکاب هرگونه عمل یا ترک عملی که مطابق قوانین مملکتی یا بین المللی، در زمان وقوع آن، حاوی جرمی کیفری نباشد، نمی‌بایست مجرم محسوب گردد. همچنین نمی بایست مجازاتی شدیدتر از آنچه که در زمان وقوع جرم – در قانون – قابل اعمال بود، بر فرد تحمیل گردد».

 

بر این اساس دولت آمریکا به سبب قتل وحشیانه Miriam Garey آن هم در برابر کنگره و دیدگان کودک خردسالش توسط پلیس فدرال و نقض مواد ۳ و ۱۱ اعلامیه جهانی حقوق بشر، ناقض حقوق انسانی بوده و نشان دهنده این است که آمریکا نه تنها حامی تروریست‌های منافق و تکفیری است بلکه خود «تروریست بالذات» بوده و افسادگری به جای اصلاح گری شاخصه او و فتنه گری کارکرد اوست.

 

ما جمعی از زنان مسلمان ایرانی طرفدار حقوق بشر؛ کشته شدن میریام کری مادری که در برابر دیدگان کودک خردسالش توسط پلیس فدرال آمریکا گلوله باران شد را قاطعانه محکوم کرده و از مجامع حقوق بشر خواستار برخورد با عاملان این عمل شنیع و غیر انسانی هستیم.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=4973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.